پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۳۸۹۷
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو گفت: شهرک صنعتی ماکو تنها شهرک صنعتی استان آذربایجان غربی است که واحد غیرفعال و تعطیل ندارد و اخیراً آماده‌سازی ۴۰ هکتار زمین برای افزوده شدن به آن آغاز شده است.

شعار سال: حسین فروزان اظهار داشت: در حال حاضر 44 واحد تولیدی به صورت صد در صد فعال در شهرک صنعتی منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو فعال است.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو با بیان اینکه برخی از واحدهای تولیدی در این منطقه به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.

وی گفت: 40 هکتار زمین در شهرک صنعتی منطقه آزاد ماکو واقع در کمربندی بازرگان در حال آماده‌سازی است یک شهرک صنعتی غیرفعال در پلدشت وجود دارد و یک شهرک صنعتی نیز در نزدیکی کارخانه سیمان طراحی شده است.

فروزان به وضعیت بهداشتی و درمانی منطقه آزاد ماکو پرداخت و افزود: مشکل اصلی منطقه در عرصه بهداشت و درمان کمبود پزشک است و با توجه به فاصله 4 ساعته با مرکز استان باید این مشکل هر چه سریع‌تر برطرف شود.

مدیرعامل منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو خاطرنشان کرد: برای این منطقه درخواست خرید سی تی اسکن شده است، در حال حاضر نیز 120 تخت بیمارستانی در ماکو و 40 تخت نیز در شهرستان‌های شوط و پلدشت وجود دارد که در مجموع به 200 تخت نمی‌رسد.

وی بیان کرد: نبود پزشک متخصص مغز و اعصاب نیز از دیگر مشکلات بهداشتی و درمانی منطقه آزاد ماکو محسوب می‌شود و امید است با راه‌اندازی فرودگاه منطقه، مشکل جذب پزشکان متخصص نیز برطرف شود چرا که دوری مسافت و تردد از عوامل مهمی است که مانع از جذب پزشکان متخصص در مراکز بهداشتی ودرمانی این منطقه می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 11 دی 95، کد مطلب: 1283014: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین