پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۳۰۹
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
مدیر شبکه بهداشت و درمان نظرآباد گفت: با تخصیص اعتباراتی که از محل سفر رئیس جمهوری برای این شبکه منظور شده است ، فاز دوم بیمارستان این شهرستان قابل اجرا است و 80 تخت بیمارستانی در این شهر به بهره برداری خواهد رسید.
شعارسال: امیرحسین خرمن بیز در گفتگو با خبرنگار مهر در کرج افزود: هم اکنون مرحله نخست بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) نظرآباد با 45 تخت در حال فعالیت است که این تعداد تا پایان سال 86 به 125 تخت خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: در سفر رئیس جمهوری به نظرآباد 30 میلیارد ریال به امور بهداشتی و درمانی شهرستان تخصیص داده شد که تاثیر قابل توجهی در ارتقاء وضعیت بهداشت منطقه خواهد داشت.

خرمن بیز یادآور شد: بخشی از این اعتبار صرف احداث فاز دوم بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) نظرآباد می شود و باقی آن در مراکز بهداشتی هزینه خواهد شد.

وی عنوان داشت: همچنین اعتبار ویژه ای برای ساخت و تجهیز دو ساختمان مسکونی ویژه اسکان خانواده های پزشکان از محل سفر ریاست جمهوری تخصیص یافته است که می تواند در سکونت و جذب پزشکان متخصص به شهرستان بسیار موثر باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: با تخصیص به موقع بودجه های وعده داده شده کار احداث بیمارستان نظرآباد به پایان برسد و وضعیت مراکز درمانی این شهرستان نیز بهبود یابد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نظرآباد یادآور شد: هم اکنون شمار زیادی از شهروندان نظرآباد برای امور درمانی خود به تهران ، کرج یا قزوین مراجعه می کنند.

شهرستان 130 هزار نفری نظرآباد واقع در 75 کیلومتری غرب استان تهران تنها یک بیمارستان و یک درمانگاه تامین اجتماعی دارد. تعداد مراکز بهداشتی درمانی دولتی و خصوصی نیز در این شهرستان ناچیز است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال خبری مدیا4، تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 آذر 1385، کدخبر: 238477096، www.media4u.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین