پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۹۸
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
عضو شورای فنی کشتی آزاد گفت: محمد طلایی تنها مربی ثابت کادر فنی تیم ملی است که مربیان ادواری تا رقابت‌های انتخابی در کنار او فعالیت خواهند داشت.

شعارسال: عضو شورای فنی کشتی آزاد گفت: محمد طلایی تنها مربی ثابت کادر فنی تیم ملی است که مربیان ادواری تا رقابت‌های انتخابی در کنار او فعالیت خواهند داشت.

محمدحسین محبی با بیان این مطلب اظهار داشت: مصوبات اخیر شورای فنی که با معرفی مسئول امور فنی تیم ملی بزرگسالان و ابقای سرمربیان تیمهای نوجوانان، جوانان و امید همراه بود، بهترین تصمیماتی محسوب می شود که با توجه به داشته های موجود اتخاذ شد.

وی در خصوص حضور مجدد محمد طلایی در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان افزود: طلایی از مربیان جوان و فنی کشتی است که اخلاق و رفتار او همواره زبانزد اهالی کشتی بوده و هست. به همین دلیل با توجه به تجارب و توان بالای فنی او تصمیم گرفته شد طلایی به عنوان تنها مربی ثابت در کادر فنی تیم ملی حضور داشته باشد. همچنین دیگر مربیان کادر فنی بصورت ادواری انتخاب و در اردوهای تیم ملی مشغول خواهند شد.

پیشکسوت کشتی کشورمان با اشاره به حضور رسول خادم به عنوان مسئول امور فنی تیم ملی ادامه داد: این وضعیت تا زمان رقابتهای انتخابی ادامه خواهد داشت و ما تا آن زمان با بررسی بیشتر به انتخاب سرمربی و کادر فنی ثابت تیم ملی اقدام خواهیم کرد.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه در پایان گفت: در رده های نوجوانان و جوانان هم با توجه به نظر مدیرفنی تیم های پایه تصمیم گیری صورت گرفت که در نهایت به ابقای تقی اکبرنژاد و غلامرضا محمدی در تیم های جوانان و نوجوانان انجامید. ضمن اینکه علیرضا رضایی هم به عنوان بهترین گزینه سرمربیگری تیم امید در این مسئولیت ابقا شد و مطمئنا می تواند با کادر فنی تیم ملی بزرگسالان هم تعامل و همکاری داشته باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 12 دی 1396، کدخبر: 4188229، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین