پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۱۰
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی از ۵۱۰ میلیارد ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون در سال ۹۴ در استان خبر داد.

شعار سال: اسمعیل کریم‌زاده با اشاره به جذب 42 درصدی تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون در استان اظهار داشت: در این باره 510 میلیارد ریال تسهیلات جذب شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی افزود: یکی از مولفه‌های اصلی بخش کشاورزی افزایش کمیت، کیفیت و راندمان محصولات تولیدی با توسعه و تجهیز مکانیزاسیون است که علاوه بر کاهش هزینه‌ها، افزایش درآمد بهره‌برداران را نیز به دنبال دارد.

کریم‌زاده با تاکید بر ضرورت نوسازی بخش مکانیزاسیون کشاورزی استان افزود: در سال گذشته از 416 میلیارد ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون که به بخش کشاورزی استان تخصیص داده شده بود، صددرصد آن جذب شد تا جایی که این سازمان رتبه دوم کشوری را در این زمینه کسب کرد.

وی تصریح کرد : استان آذربایجان‌غربی امسال در رتبه هفتم کشوری از نظر جذب تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون قرار داشته که بالا بودن نرخ سود بانکی تسهیلات اعتباری و وثیقه بانکی از مهم‌ترین علل کاهش جذب این تسهیلات بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در این رابطه در چند روزه اخیر با مساعدت‌های وزیر جهاد کشاورزی، این میزان سود بانکی از 21 درصد به 18 درصد کاهش یافته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: امید است که با کاهش نرخ سود بانکی و افزایش متقاضیان دریافت تسهیلات تا اواخر بهمن ماه، این میزان تسهیلات خط اعتباری به صورت صد در صد جذب شده و ضریب مکانیزاسیون بخش کشاورزی استان از 1.31 به 1.38 اسب بخار در هر هکتار ارتقاء یابد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تیتر اول، تاریخ انتشار -، کد مطلب: -: www. titraval.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین