پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۳۱۸
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
رییس دادگستری شهرستان زرند با اشاره به اینکه فضای مجازی امروز اولین چیزی است که در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد، اضافه کرد: علت اصلی اغتشاشات اخیر فضای مجازی بوده است.

شعارسال: رییس دادگستری شهرستان زرند با اشاره به اینکه فضای مجازی امروز اولین چیزی است که در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد، اضافه کرد: علت اصلی اغتشاشات اخیر فضای مجازی بوده است.

حجت‌الاسلام محمود محمدی ، گفت: خدمت به مردم یکی از کارهایی است که ما باید در نظر بگیریم. باز کردن گره‌ای از مشکلات مردم یک نعمت است.

وی با بیان اینکه مسئولان و مردم گاهی خواسته یا ناخواسته کارهایی را در زمینه فضای مجازی انجام می دهند که خلاف قانون است، عنوان کرد: امروزه هیچ کس نمی تواند منکر اهمیت فضای مجازی شود.

رییس دادگستری شهرستان زرند با بیان اینکه فضای مجازی امروز اولین چیزی است که در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد، گفت: علت اصلی اغتشاشات اخیر فضای مجازی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: رییس یک اداره اگر از سایت‌های ضد انقلاب استفاده کند نهایت کم علمی‌اش را می‌رساند و برای آن جرم محسوب می‌شود.

محمدی با بیان اینکه در ادارات ما یک نماینده حقوقی برای اینکه از حقوق آن اداره دفاع کند وجود ندارد، ادامه داد: ادارات شهرستان زرند باید یک نماینده حقوقی با مدرک بالاتر از لیسانس برای کارهای حقوقی آن اداره بکار بگیرند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 13 دی 1396، کدخبر: 96101306716، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین