پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۸۱۲
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲
طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه در سطح ۱۱۵ هزار و ۲۰۴ هکتار از اراضی کشاورزی اجرا شده است.

شعارسال: طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه در سطح۱۱۵هزار و۲۰۴هکتار از اراضی کشاورزی اجرا شده است.

 مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه با اجرای۸۷۹۴پروژه،۱۱۵هزار و۲۰۴هکتار از اراضی کشاورزی به سیستم های نوین آبیاری مجهز شده است،

عباس زارع اضافه کرد: علاوه بر سطح اجرا شده در سال۹۶، طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری در سطح۱۴۸هزار و۶۷۰هکتار نیز در حال اجرا است.

وی با بیان این که مجموع سطح اجرا شده و در حال اجرای طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری در سال جاری۲۶۳هزار و۸۷۴هکتار می باشد، اعلام کرد: از آغاز اجرای طرح تا پایان آذر ماه۹۶یک میلیون و۷۱۶هزار و۲۸۴هکتار از اراضی کشاورزی به سامانه های نوین آبیاری تجهیز شده است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازسایت خبری ایانا  ، تاریخ انتشار:16دی 1396 ، کدخبر: 51017،www.iana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین