پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۲۲۶
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از افزایش 34درصدی صادرات استان از نظر ارزش در 9 ماه جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

شعار سال: سید حامد عاملی روز شنبه در جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اردبیل افزود:در این مدت میزان صادرات استان مطابق اظهار نامه های گمرکی 29 میلیون دلار و میزان صادرات چمدانی هم 23 میلیون دلار بوده است.

وی اضافه کرد: اگر همه مجموعه های ذی ربط همکاری و تعامل داشته باشند، این روند رو به رشد استمرار خواهد داشت زیرا استان تا 150 میلیون دلار ظرفیت صادرات کالا دارد.

عاملی از افزایش صادرات صنعتی در استان خبر داد و گفت: واحدهای نورد گستر ،مهر نوش ،تسنیم نوش ،آرتا پلاس ،شیرآلات صنعتی و تولیدات پلاستیکی از جمله واحدهایی هستنتد که در صادرات صنعتی فعال هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: در حوزه صنایع غذایی محصولاتی در سطح استاندارد بین المللی تولید می شود و ضرروی است حمایت ویژه ای از این واحدها صورت گیرد.

عاملی گفت:ارزیابی های صورت گرفته نشان می دهد که بیشتر واحدهای تولیدی صادرات محور استان با مشکل کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش روبرو هستند و تحقق حمایت های تسهیلاتی دولت از بخش خصوصی در قالب جلسه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید می تواند منجر به تسهیل توسعه صادرات این استان شود.

عاملی در ادامه خواستار حمایت های دولت از بازرگانان با مشوق های صادرات غیرنفتی شد و گفت: به منظور احیای ظرفیت های صادراتی اردبیل بویژه در بخش محصولات کشاورزی باید کارگروه صادرات تعریف شود تا مشکلات موجود در این زمینه به صورت مستمر پیگیری شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری جمهوری اسلامی ، تاریخ انتشار 23دی 96، کدمطلب:82794050، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین