پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۵۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در بخش‌های کشاورزی و شیلات تسهیلات با بهره چهار درصد پرداخت می‌شود.

شعار سال: استاندار هرمزگان در دوازدهمین نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان گفت: جوانان تحصیل کرده دانشگاهی بویژه در رشته‌های کشاورزی و شیلات می‌توانند با مراجعه به جهاد کشاورزی و شیلات استان طرح اقتصادی خود را ثبت و از تسهیلات ویژه برای راه اندازی واحد‌های پرورش دام سبک و سنگین، پرورش ماهی و میگو در قفس و دیگر فعالیت‌های مربوط بهره ببرند.
فریدون همتی با اشاره به اینکه ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای این کار در اختیار استان قرار گرفته است، افزود: جوانان با پشتکار در این عرصه‌ها مشارکت کنند و تحولی اساسی در بخش‌های شیلات و کشاورزی ایجاد کنند.
وی افزود: هدف گذاری صاردات کالا‌های غیرنفتی در استان برای امسال دو میلیارد دلار است که تاکنون یک میلیارد و ۶۴۱ میلیون دلار آن محقق شده است.
استاندارهرمزگان گفت: دستگاه‌های اجرایی استان باید همه فرصت‌های سرمایه‌گذاری موجود در حوزه کاری خود را معرفی و با برآورد توجیه فنی و اقتصادی طرح نسبت به صدور مجوز‌های کسب و کار اقدام کنند.
همتی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی با معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری استان باید نسبت به صدور مجوز‌های سرمایه گذاری خارجی و داخلی در بازه زمانی دو هفته اقدام کنند.
استاندار هرمزگان خواستار تجهیز بنادر و گمرکات شرق و غرب هرمزگان برای توسعه صادرات و تجارت شد و افزود: با فعالیت‌های تجاری و ملوانی بهبود وضعیت معیشت و زندگی مردم ساحل نشین در هرمزگان رقم می‌خورد.
وی اشاره به ظرفیت‌های پرورش بز تالی در استان افزود: حمایت‌های لازم برای پرورش صد هزار راس بز تالی به روش صنعتی و نیمه صنعتی در استان در دستور کار قرار گرفته است که زمینه اشتغال ۱۸۰۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم می‌کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ 25 دی 96، کد مطلب: 1992421: www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
0
پیشرفت هرکشوری به پیشرفت کشاورزی و صنعت آن کشور است ، باید حمایت های بیشتری از تحصیل در این رشته در ایران انجام شود و جوانان را به تحصیل در این رشته تشویق کرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین