پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۰۷۲
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
اگر ناصر شفق اقدام به شکایت در فیفا کرده و فیفا هم در این زمینه برخورد کند، یک احتمال خطرناک هم پیش می‌آید؛ اینکه حضور تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی روسیه هم با شک و شبهه روبه‌رو و شایعات کنار گذاشتن آن در اثر تهدید ایتالیایی‌ها هم به واقعیت تبدیل می‌شود.

شعار سال: با احراز مالکیت ناصر شفق بر تیم فوتبال تراکتورسازى در فدراسیون فوتبال با توجه به اسناد و مدارک مثبته و عدم اقدام عملى جهت تحویل تیم به مالک قانونى، ناصر شفق اعلام کرد که به‌رغم میل باطنى به ناچار به فیفا و دادگاه عالى ورزش مراجعه خواهد کرد. گفتنى است قبلا این مراحل طى پروسه طولانى با مراکز ذی‌صلاح مکاتبه شده است و بالاترین مراجع قانونى جهت استحضار از موضوع مطلع شده‌اند.

حالا با این توضیحات معلوم شده که شفق دست‌بردار نیست و همچنان در حال پیگیری حق و حقوق خود نسبت به مالکیت باشگاه تراکتورسازی است. آن‌گونه که ما شنیدیم، در صورت شکایت شفق به فیفا پرونده جدیدی از فوتبال ایران در این نهاد بین‌المللی باز خواهد شد که علاوه‌بر خود باشگاه تبریزی، شاید خود فدراسیون فوتبال را هم دچار دردسر کند. در این صورت به احتمال زیاد فیفا نسبت به فعالیت‌های فدراسیون فوتبال ایران مشکوک ‌می‌شود و با توجه به ارائه مستندات و گزارش‌های قبلی شفق به فدراسیون و مطلع ساختن آنها که تاکنون بی‌پاسخ مانده و واکنشی از سوی فدراسیون فوتبال نشان داده نشده، فدراسیون جهانی فوتبال این پرونده را روی میز قرار می‌دهد که در آن صورت باید منتظر اتفاقات ناگوار بعدی و تبعات حاصل از آن برای فوتبال ایران باشیم.

نکته مهم اینکه اگر ناصر شفق اقدام به شکایت در فیفا کرده و فیفا هم در این زمینه برخورد کند، یک احتمال خطرناک هم پیش می‌آید؛ اینکه حضور تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی روسیه هم با شک و شبهه روبه‌رو و شایعات کنار گذاشتن آن در اثر تهدید ایتالیایی‌ها هم به واقعیت تبدیل می‌شود. باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده چه واکنش‌هایی در این زمینه از سوی مسئولان ارائه خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی خوزستان آنلاین، تاریخ 26 دی 96، کد مطلب: 15239: www.fdn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین