پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۷۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
فدراسیون فوتبال ایران در نظر دارد هشت تخته فرش نفیس که توسط بهترین بافنده‌ها در تبریز آماده شده را به کاپیتان‌های هم‌گروه‌های ایران در جام جهانی، ‌آستان قدس رضوی، موزه فیفا و موزه روسیه که میزبان جام جهانی است، اهدا کند.

شعار سال: فدراسیون فوتبال ایران هشت تخته فرش برای مسابقات جام جهانی به بهترین بافنده ها در شهر تبریز سفارش داده تا این فرش‌ها برای مسابقات جام جهانی آماده شود.البته مراحل بافت فرش‌های مد نظر فدراسیون تقریبا رو به اتمام است.

چهار تخته فرش در ابعاد دو در یک متر برای ارائه به موزه های فیفا و همچنین روسیه، فدراسیون فوتبال ایران و آستان قدس رضوی در نظر گرفته شده و سه تخته دیگر هم برای ردو بدل شدن بین مراسم ابتدایی و اهدای فرش‌ها به کاپیتان‌های تیم‌های مراکش، اسپانیا و پرتغال در نظر گرفته شده است.
فدراسیون فوتبال یک تخته فرش دیگر را هم برای صعود احتمالی و اهدای آن به کاپیتان تیم ملی رقیب ایران در مرحله بعد در نظر گرفته که این اقدام در نوع خود جالب توجه است.

تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 با اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 24 فروردین 97، کد مطلب: 13970124000256: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۵
0
0
امیدوارم فقط همین بوده باشه و چیز دیگه ای به ایشون داده نباشن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین