پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۶۰۲
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
استاندار ایلام گفت: پراکندگی جمعیت ارائه خدمات بهداشتی در ایلام را با مشکل روبرو کرده است

شعار سال: قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در مراسم معرفه رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار داشت: سرانه شاخص های بهداشتی و درمانی در ایلام در شرایط قابل قبولی است ولی پراکندگی جمعیت باعث شده آنطور که باید نتوانیم خدمات مطلوبی را به عموم مردم در نقاط مختلف ارائه دهیم.

وی افزود: اجرای طرح تحول سلامت آثار مثبتی را در این استان بویژه از نظر کم کردن هزینه های درمانی اقشار کم درآمد به دنبال داشت که باید اجرای ان با قدرت و توجه بیشتری دنبال شود.

استاندار ایلام در ادامه با انتقاد از برخی کارشکنی ها پیش روی برنامه های دولت، گفت: از آمریکایی ها و هم پیمانان آنها خرده ای وارد نیست که در مقابل ملت و نظام سنگ اندازی می کنند ولی از برخی افراد داخلی جای بسی تعجب است که بر خلاف منویات رهبری معظم انقلاب در برابر برنامه های اصلاحی دولت ممانعت ایجاد می کنند.

سلیمانی دشتکی یادلور شد: زمانی اطاعت از منتخب مردم به عنوان کسی که تنفیذ رهبری را در اختیار داشت، واجب بود ولی هم اکنون رئیس جمهوری را که از انقلابی ترین افراد نظام است، تضعیف می کنند.

وی با اشاره به هجمه های اخیر به دلیل افزایش قیمت تخم مرغ تاکید کرد: دولت به علت آلوده شدن مرغ های مادر ناچار به انهدام میلیون ها قطعه تخم مرغ شد که به گرانی تخم مرغ منجر شد، اظهار کرد: عده ای این مساله را پیراهن عثمان کرده و فریاد وامصیبتا سر دادند.

در این آیین دکتر کریم همتی به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام معرفی و از خدمات دکتر علی دل پیشه رئیس سابق این دانشگاه تجلیل شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 1بهمن 96، کدمطلب:4206017، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین