پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۰۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
استاندار گیلان با اشاره به آمادگی کامل همه دستگاه ها برای مقابله با بحران احتمالی طی بارش های هفته آتی در استان بر ضرورت تقسیم کار از سوی دستگاه ها برای جلوگیری از موازی کاری تأکید کرد.

شعارسال: استاندار گیلان با اشاره به آمادگی کامل همه دستگاه ها برای مقابله با بحران احتمالی طی بارش های هفته آتی در استان بر ضرورت تقسیم کار از سوی دستگاه ها برای جلوگیری از موازی کاری تأکید کرد.

مصطفی سالاری صبح چهارشنبه در جلسه مدیریت بحران که در استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: براساس اطلاعیه هواشناسی طی روزهای آتی استان شاهد بارش باران و برف است.

وی با بیان اینکه دستگاه ها باید آمادگی لازم برای هرگونه بحران احتمالی را داشته باشند، گفت: اطلاع رسانی به مردم و استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود مهمترین وظیفه مدیران استانی است.

استاندار گیلان با تأکید برلزوم همکاری و مشارکت مردم در زمان بروز بحران با مسئولان، افزود: باید با شناخت مناطق حادثه خیز و انتقال افراد از این مناطق به ویژه کوهستانی به جای امن و همچنین اطلاع رسانی و شناسایی دقیق و درست دهیاران از وضعیت روستاها و امکانات در راستای کاهش مشکلات و بروز مسائل در زمان بحران گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه باید پیش بینی ها لازم برای مقابله با هر وضعیتی از سوی دستگاه ها صورت گیرد، خاطرنشان کرد: باز نگهداشتن مسیرهای اصلی برای خدمات رسانی بهتر و مطلوب به شهروندان باید در اولویت قرار داشته باشد.

استاندار گیلان بر لزوم استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراهای اسلامی روستا توسط بخشداران تأکید و خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا با باز ماندن مسیرها در روند خدمت‌رسانی به مردم مشکلی ایجاد نشود.

سالاری در ادامه با بیان اینکه مسئولان باید تلاش کنند تا در زمان بروز بحران اعم از بارش بیش از حد انتظار اختلالی در امور ایجاد نشود، یادآورشد: تقسیم کار از سوی دستگاه ها باید در سرلوحه همه اقدامات قرار گیرد.

وی همچنین برتقویت امکانات و تجهیزات در تمامی مسیرها به ویژه در مناطق و مسیرهای کوهستانی قبل از هر بحرانی تأکید و تصریح کرد: مدیران باید به صورت میدانی در زمان بحران حضور و پاسخگو باشند.

استاندار گیلان با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت و پتانسیل نیروهای انتظامی و نظامی و همچنین گروه ها و سمن های مردم نهاد در زمان بحران، افزود: باید برنامه ریزی از سوی مدیران دستگاه ها و همچنین مسئولان شهرستانی به گونه ای باشد که از موازی کاری جلوگیری شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 4 بهمن 1396، کدخبر: 4208733، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۲
0
0
تو تهران که زلزله اومد که مهمترین مصوبه این بود که اعضای ستاد بحران از شهر خارج نشن.خودشون خودشونو میشناسن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین