پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۲۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: با توجه به ظرفیت‌های گسترده شهرستان اندیمشک ایجاد ۸۹ فرصت شغلی در طرح‌های مشاغل خانگی جهاد کشاورزی این شهرستان مورد توجه قرار گرفته است.

شعارسال: رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: با توجه به ظرفیت‌های گسترده شهرستان اندیمشک ایجاد ۸۹ فرصت شغلی در طرح‌های مشاغل خانگی جهاد کشاورزی این شهرستان مورد توجه قرار گرفته است.

سید هدایت‌الله موسوی اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال و در اراضی کشاورزی شهرستان اندیمشک بیش از 235 هزار تن محصول سبزی و صیفی تولید و روانه بازار مصرف شود.

وی با بیان این که امسال بیش از 11 هزار هکتار از اراضی کشاورزی اندیمشک به کشت محصول سبزی و صیفی اختصاص یافته است افزود: این محصولات در زمینه انواع سبزی‌جات غده‌ای و میوه‌ای، سبزی‌جات برگی و محصولات جالیزی، تولید و روانه بازار مصرف می‌شوند.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اندیمشک با اشاره به لزوم حمایت از تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی در زمینه کشاورزی و صنایع تبدیلی آن، عنوان کرد: مشاغل خانگی و استفاده از ظرفیت جوان و استعدادهای شهرستان اندیمشک در این حوزه، باید جدی گرفته شود.

وی با اشاره به این که در صورت توجه به گسترش مشاغل خانگی جهاد کشاورزی، امکان کار آفرینی با سرمایه کم و افزایش تولیدات مربوط به این حوزه وجود دارد گفت: اداره جهاد کشاورزی شهرستان اندیمشک از حضور سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در حوزه مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی کشاورزی، حمایت ویژه میکند.

موسوی با بیان این که امسال بیش از 150 درخواست در ارتباط با دریافت تسهیلات مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی کشاورزی در اندیمشک ارائه شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود این طرح ها با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در شهرستان اجرایی شوند.

وی بیان کرد: این طرح‌ها در صورت اختصاص اعتبارات بانکی اجرایی و پیش‌بینی می‌شود بیش از 89 فرصت شغلی با راه‌اندازی آن‌ها در شهرستان ایجاد و ظرفیت‌های اندیمشک در حوزه تولیدات کشاورزی بیش از گذشته گسترش یابد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اندیمشک با اشاره به این که طرح‌های مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی کشاورزی توسط اداره تعاون و جهاد کشاورزی اندیمشک بررسی و اقدامات مورد نیاز به جهت ایجاد شغل و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان در این حوزه به اجرا می‌رسد، گفت: گسترش اعتبارات این حوزه در حوزه روستایی اندیمشک ضروری است.

موسوی با بیان این که تاکنون بیش از 200 پرونده در حوزه مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی روستایی اندیمشک بررسی و کارشناسی شده است، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح‌ها، فرصت‌های شغلی مورد نیاز گروه‌های سنی 18 تا 35 در بخش‌های روستایی شهرستان تأمین و گام‌های جدی و مهمی در این حوزه برداشته شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های گسترده مسئولان شهرستان در جهت افزایش اعتبارات و تسهیلات بانکی مربوط به ایجاد مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی کشاورزی در شهرستان اندیمشک و ایجاد زمینه مناسب برای سرمایه گذاری در حوزه اشتغال و تولید، گفت: مشاغل خانگی یکی از مهم‌ترین فرصت‌های شهرستان در حوزه اشتغال و افزایش تولیدات کشاورزی بوده و در صورت توجه مسئولان و تأمین اعتبارات مورد نیاز آنها شاهد گام‌های جدی و عملیاتی در حوزه خودکفایی و توسعه پایدار شهرستان هستیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 15 بهمن 1396، کدخبر: 1646931، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Lord
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۵
0
0
ایشالا این 200 مورد بعدی هم تامین تسهیلات بشه و حوانان کار رو شروع کنن
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین