پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۹۰۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به موضوعاتی همچون محیط زیست، گرما، سرما و گرد و غبار که موجب تعطیلی مدارس می‌شود، تصریح کرد: با تعطیلی مدارس نمی‌توان مشکلات را برطرف کرد.

شعارسال: سید حمایت میرزاده درباره تعطیلی‌های پی در پی مدارس در کشور، گفت: ما در میزان تعطیلی مدارس در آستانه نزدیک شدن به عنوان "شاگرد اولی" هستیم و این درحالی است که متاسفانه غیر از تعطیلات رسمی که در تقویم رسمی به تعداد بالایی وجود دارد و منجر به تعطیلی مدارس در کشور می‌شود، تعطیلی‌های نانوشته در کشور نیز آن را مضاعف کرده است.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بطور مثال تعطیلاتی که بر مبنای تصمیم‌گیری‌های شورای یک شهر یا مسئولین سیاسی، امنیتی و اجتماعی و ... با محوریت موضوعاتی همچون محیط زیست، گرما، سرما و گرد و غبار موجب تعطیلی مدارس می‌شود نیز نیازمند ریشه‌یابی است زیرا بدیهی است با تعطیلی مدارس نمی‌توان مشکلات را برطرف کرد بلکه باید ریشه بحران‌های مختلف از جمله آلودگی، گرد و غبار، سرمازدگی و یخبندان را در کشور شناسایی و برطرف کرد.

وی با بیان اینکه گسست آموزشی با تعطیلی‌های پی درپی مدارس فوق العاده نگران کننده است، افزود: تعطیلی مدارس مسائل کشور را حل نمی‌کند؛ باید ریشه آلودگی در کشور شناسایی شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه افت آموزشی نتیجه تعطیلی پی‌درپی مدارس است، یادآور شد: تعطیلی‌های نوشته و نانوشته مدارس نیازمند واکاوی است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 18بهمن1396، کدخبر: 369321: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
0
والا
یه دومیلیمتر برف میاد سریع مدارس رو تعطیل میکنن
به جا تعطیلی مدارس بیاید بحرانو مدیریت کنید
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین