پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۷۰۰
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳
2 پروژه گردشگری با حضور جمشید انصاری معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی، دیروز پنجشنبه 19 بهمن در میبد یزد به بهره‌برداری رسید.

شعارسال: افتتاح بوم‌گردی عمارت مادری و هتل رستوران سنتی میبد از طرح‌هایی بود که افتتاح شد.

بوم‌گردی عمارت مادری در زمینی به گستره 500 مترمربع و زیربنای 230 مترمربع با هزینه 6‌میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در منطقه شهیدیه میبد به بهره‌برداری رسید.

این مرکز دارای 6 اتاق سنتی، زیر زمین، سرداب و 3 بادگیر است و ظرفیت پذیرایی از 40 مسافر را داراست و برای 10 نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

هتل رستوران سنتی میبد نیز در زمینی به گستره 400 متر مربع و زیر بنای 350 متر مربع با هزینه 17‌میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در فضایی سنتی احداث شده و دارای 12 سوئیت است و رستوران آن هم ظرفیت پذیرایی از 200 میهمان را داراست.

معاون رئیس‌جمهوری در بدو ورود به میبد به گلزار شهدای شهیدیه میبد رفت و با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد. انصاری همچنین با حضور بر تربت مرحوم آیت الله اعرافی(ره) یاد و خاطره امام جمعه فقید میبد را گرامی داشت.

بازدید از کاروانسرای شاه‌عباسی، موزه زیلو و هتل سنتی گلشن از دیگر برنامه‌های سفر معاون رئیس‌‌جمهوری و استاندار یزد به میبد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری میراث آریا ، تاریخ انتشار: 20 بهمن 1396 ، کدخبر: 131337، www.chtn.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین