پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۰۹۷۶
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۹
معاون حقوقی رییس‌جمهور، فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جهادگران و ایثارگران میدان اقتصاد کشور نامید و تاکید کرد که معاونت حقوقی ریاست جمهوری در راستای نگاه تحولگرای دولت تدبیر و امید در میدان دادن به بخش خصوصی به ویژه در عرصه اقتصاد، تلاش زیادی در رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های حقوقی فعالان اقتصادی بخش خصوصی داشته است.

شعارسال: معاون حقوقی رییس‌جمهور، فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جهادگران و ایثارگران میدان اقتصاد کشور نامید و تاکید کرد که معاونت حقوقی ریاست جمهوری در راستای نگاه تحولگرای دولت تدبیر و امید در میدان دادن به بخش خصوصی به ویژه در عرصه اقتصاد، تلاش زیادی در رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های حقوقی فعالان اقتصادی بخش خصوصی داشته است.

الهام امین زاده عصر چهارشنبه در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و فعالان اقتصادی بخش خصوصی خراسان رضوی در مشهد مقدس ،با اشاره به تلاش های این معاونت در تسهیل امور واگذاری تصدی‌گریهای اقتصادی از سوی دولت به فعالان خصوصی اظهار کرد: معاونت حقوقی ریاست جمهوری در کمیته ماده 76 قانون برنامه برای تسهیل قوانین کسب و کار نیز در دو زمینه رفع قوانین و مقررات مزاحم و حتی احصاء قوانین جدید مورد نیاز بر اساس پیشنهادات فعالان و نهادهای اقتصادی بخش خصوصی تلاش های زیادی برای رونق کسب و کار داشته است.

معاون حقوقی ریاست جمهوری ادامه داد: طرح مشکل در چنین جلساتی در حضور نمایندگان بخش های دولتی و خصوصی و گفت‌وگو درباره آن گاهی روشن می‌کند که مشکل برداشت‌های متفاوت از یک قانون است که با رسیدن به یک برداشت و تعریف واحد مشکل برطرف می‌شود.

وی یکی از مشکلات را عدم آگاهی و اشراف فعالان بخش خصوصی از قوانین دانست که همین مساله قانون را همچون رانت در اختیار عده ای دیگر قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: متاسفانه یکی از مشکلات فعالان بخش خصوصی این است که گاهی نمی‌دانند اساسا مشکل آن‌ها چیست؟ یعنی نمی‌دانند چه مساله‌ای برای آن‌ها مشکل و مانع ایجاد کرده است و این مشکل از چه طریقی رفع می شود.

معاون حقوقی ریاست جمهوری ضمن ارائه گزارشی از دستاوردهای جلسات کمیته ماده 76 قانون برنامه، از همه فعالان بخش خصوصی خواست تا مسائل و مشکلات خود را به معاونت حقوقی ریاست جمهوری منعکس کنند تا تلاش لازم برای راهنمایی آنان و رفع این مشکلات انجام شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا- تاریخ انتشار:29 بهمن 1394- کد خبر: 375053-www. bornanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین