پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۳۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۹
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در نامه‌ای به ابراهیم حاتمی کیا نوشت: اگر عافیت‌طلبی عده‌ای حکم می‌کند، تا تمامی ارزش‌ها را منکر شوند و در کارهایشان متوسل سفارتخانه‌های خارجی شوند، مسلم است وجود گوهرهایی چون ابراهیم حاتمی کیا که با افتخار خود را وابسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌داند، بسیاری را برنجاند.

شعارسال: در ابتدای این نامه آمده است: «صحبت‌های مسئولانه و از سر درد هنرمند متعهد جناب آقای ابراهیم حاتمی کیا در روزگاری که تمام دستگاه‌های تبلیغاتی دشمن برای کمرنگ کردن ارزش‌ها در تلاشند و دفاع از ارزش‌ها را منکر می‌خوانند، نوید بخش پیدایش طبقه‌ای از هنر متعهد است که در سال‌های نه چندان دور در شهید سید مرتضی آوینی دیده بودیم.»

حجت‌الاسلام محمد محمدیان در ادامه عنوان کرده است: «اگر عافیت طلبی عده‌ای حکم می‌کند، تا تمامی ارزش‌ها را منکر شوند و در کارهایشان متوسل سفارتخانه‌های خارجی شوند، مسلم است وجود گوهرهایی چون ابراهیم حاتمی کیا که با افتخار خود را وابسته به نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌داند، بسیاری را برنجاند.»

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: «و چه زیبا گفت سید شهیدان اهل قلم که گویی برای همین امروز نوشته است: "ظهور «حاتمی‌کیا» در سینمای انقلاب واقعه‌ای است نظیر انقلاب. هر کس سینما را بشناسد و آدم مغرضی هم نباشد، قدر «حاتمی‌کیا» را به مثابه یک فیلمساز در خواهد یافت. اما «حاتمی‌کیا» فقط در این حد توقف ندارد. او در عرصه‌ی سینما مظهر انسان‌هایی است که با انقلاب اسلامی ایران در تاریخ ظهور کرده‌اند و آنان را باید «طلایه داران عصر معنویت» خواند. او یک «بسیجی» است.»

در پایان این نامه آمده است: «ابراهیم جان بسیجی و عاشق بمان و جز درباره عشاق حق و بسیجی‌ها فیلم مساز»

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 24 بهمن 1396 ، کدخبر: 347188 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Fox
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
وابسته بودن یک نفر به یک سیستم یا جناح یا نظام و ... هیچ اشکالی ندارد و به نوعی معنی ازادیست که باید این حق به تمام افراد داده شود تا بتوانند دیدگاه های خود را ارائه دهند
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۱
0
0
هنر اگه در راستای اعتلای فرهنگ باشه هنر ارزشمندیه ...وگرنه هنر جز بازی احساس چیزی نیس
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین