پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۰۸۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
رئیس اداره منابع طبیعی آران و بیدگل گفت: قاچاق چوب نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته و در تازه‌ترین دستگیری قاچاقچیان در روستای فخره ابوزیدآباد ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

شعار سال: رئیس اداره منابع طبیعی آران و بیدگل گفت: قاچاق چوب نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته و در تازه‌ترین دستگیری قاچاقچیان در روستای فخره ابوزیدآباد ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

 رضا شفیعی در جمع خبرنگاران در اداره منابع طبیعی، اظهار کرد: در قاچاق چوب با احدی شوخی نداریم چرا که خط قرمز محسوب می‌شود و با شدیدترین وجه با این پدیده مقابله می‌کنیم تا بتوانیم منطقه امنی برای منابع طبیعی ایجاد کنیم.

وی افزود: با افزایش جریمه از ۲ میلیون ریال به ۳۰ میلیون ریال٬ متلاشی شدن گروه‌های سابقه‌دار قاچاق چوب و افزایش گشت‌ها، شاهد کم شدن قاچاق هستیم و باید این میزان را باز هم کمتر کنیم.

شفیعی به مورد قاچاق چوب جدید اشاره کرد و گفت: در گشت زنی یگان حفاظت در روستای فخره بخش کویرات ۲ قاچاقچی چوب که در حدود ۳۰۰ کیلوگرم چوب تاغ با خود حمل می‌کردند دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی آران و بیدگل گفت: با توجه به اهمیت وجود چوب‌های تاغ و جنگلی و لزوم آن‌ها برای تثبیت خاک و جلوگیری از حرکت ریگزارها و طوفان شن از همشهریان می‌خواهیم با دیدن کوچکترین تحرک مشکوک در تاغ‌زارها عوامل منابع طبیعی و یگان حفاظت را با خبر کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 26بهمن 96، کدمطلب:96112614857، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
اینکه قاچاق چوب داره جلوش گرفته میشه و تقربا میشه گفت نصف شده واقعا خبر خوبیه و معنیش اینه که ما میتونیم اگه بخوایم جلوی قاچاق رو بگیریم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین