پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۰۲۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
امام جمعه قزوین در دیدار هیأت‌رئیسه دانشگاه شهید بابایی گفت: مسؤولان و مدیران در هر بخشی که فعالیت می‌کنند خود را با شاخصه‌ها و معیارهای نظام دینی هماهنگ کنند تا بسترساز ظهور منجی عالم بشریت باشند.

شعارسال: امام جمعه قزوین در دیدار هیأت‌رئیسه دانشگاه شهید بابایی گفت: مسؤولان و مدیران در هر بخشی که فعالیت می‌کنند خود را با شاخصه‌ها و معیارهای نظام دینی هماهنگ کنند تا بسترساز ظهور منجی عالم بشریت باشند.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی ظهر امروز در دیدار هیأت‌رئیسه دانشگاه شهید بابایی قزوین با تأکید بر اینکه همه مسؤولان و مدیران می‌باید خود را با معیارها و شاخصه‌های نظام دینی هماهنگ کنند، اظهار داشت: مسؤولان و مدیران می‌باید در اخلاق، رفتار، تعامل با دیگران و رعایت حقوق زیردستان خود را با شاخصه‌ها و معیارهای نظام دینی و اسلامی هماهنگ کنند.

وی با بیان اینکه منتظران حقیقی ظهور منجی عالم بشریت خود را با استانداردهای مورد نظر امام زمان(عج) هماهنگ می‌کنند، تصریح کرد: هر رسالتی که بر عهده ما قرار داده شده است، می‌باید خود را با استانداردهای مورد نظر امام زمان(عج) هماهنگ کنیم و آن چیزی باشیم که حضرت از ما انتظار دارند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: پیش از ظهور امام زمان(عج) زمینه‌ها و بسترهایی فراهم می‌شود تا جامعه ظرفیت پذیرش عدالت علوی را داشته باشد و همه می‌باید تلاش کنیم تا این بسترها فراهم شود.

عابدینی توجه هرچه بیشتر به شایسته‌سالاری را از زمینه‌های اجرای عدالت دانست و تأکید کرد: اگر افراد در مسؤولیت‌هایی که شایستگی آن را ندارند قرار گیرند، نه تنها کارهای جدیدی صورت نمی‌گیرد، بلکه ممکن است کارهای خوب پیشینیان هم ضایع شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزای فارس، تاریخ انتشار: 28 بهمن 1396، کدخبر: 13961128001043، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
اگر تمام دیران در هر سطحی طبق رهنمود های دینی و انقلابی عمل کنند یک امت واحده را تشکیل خواهیم داد و به قدرت جهانی خواهیم رسید
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
اگر مدیران در طی این 40 سال چنین کارهایی را کرده بودند کشور با این فساد و اختلاص و مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم نمیکرد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین