پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۰۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
نکات جدیدی از پرونده جاسوسی کاووس سید امامی و دخالت امارات در این ماجرا، منتشر شد.

شعارسال:نکات جدیدی از پرونده جاسوسی کاووس سید امامی و دخالت امارات در این ماجرا، منتشر شد.

موسسه حیات وحش پارسیان که مدیریت آن برعهده کاووس سید امامی است، در گزارش عملکرد این موسسه برای سال 94، اعلام کرده بود که جرج شالر معاون موسسه پنترا به ایران سفر داشته و دو هفته در شهرهای مختلف کشورمان تردد داشته است.

موسسه‌ای که شالر معاون آن است، تحت مدیریت شخصی است به نام Fred Launay. این فرد، علاوه بر این موسسه ریاست موسسه‌ای که تحت پوشش محیط زیست توسط محمد بن زاید ولیعهد (Mohamed bin Zayed Species Conservation Fund) امارات متحده عربی تشکیل شده، را عهده دار است.

از چپ: گری لوئیس نماینده سازمان ملل در ایران، کاووس سید امامی و جرج شالر

جرج شالر در پروژه‌ای که تحت عنوان حفاظت از یوزپلنگ آسیایی توسط موسسه کاووس سید امامی راه‌اندازی شده بود، "مشاور خارجی و همکار پروژه" معرفی شده است و در جریان سفرش به ایران، به استان‌های یزد، سمنان و . . . سفر کرده است.

شالر در سفر دو هفته‌ای به ایران، به مناطق مختلفی از کشور از جمله مناطق حساس و امنیتی در استان‌های مرکزی نیز سفر کرده بود.

بنابر آنچه که کاووس سید امامی در گزارش عملکرد سال 94 موسسه به اصطلاح محیط زیستی‌اش منتشر کرده، اعلام شده که شالر در روز 6 اسفند ماه سال 94 و در روز پایانی سفر 2 هفته‌ای به ایران به میزبانی موسسه کاووس سید امامی، در مراسمی با حضور نمایندگانی از سازمان ملل و سازمان محیط زیست ایران، از سوی موسسه سید امامی، نشان عالی حفاظت از محیط زیست نیز اعطا شده است.





حضور میدانی جرج شالر در مناطق مختلف کشور

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت الف ، تاریخ انتشار28بهمن 96، کدخبر: 3961128108، www.alef.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
0
همیشه تو زمینه های جاسوسی تو ایران باید ردپایی از این عرب های بیرون از ایران و امریکا باشه وگرنه جاسوسی معنی پیدا نمیکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین