پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۷۷۰
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: افسر سیا 10 سال به خانه سید امامی رفت و آمد داشت ولی به این موضوع توجهی نشد.

شعار سال: محمد جواد ابطحی در جلسه علنی شنبه مجلس در اخطاری با استناد به مواد 186 و 18 قانون اساسی خطاب به علی لاریجانی رییس مجلس گفت: شما به عنوان رئیس مجلس باید به جریان محیط زیست ورود پیدا می‌کردید، چرا 10 سال وزارت اطلاعات در این رابطه ساکت شد؟

وی ادامه داد: 10 سال افسر سیا در خانه کاوس سیدامامی رفت و آمد داشت اما به این مساله توجهی نشد. ابطحی خطاب به لاریجانی گفت: آقای لاریجانی ای کاش شما به عنوان بحث روز در این رابطه توضیحاتی ارائه می‌کردید.

 کاووس سید امامی استاد دانشگاه امام صادق از فعالان محیط زیستی 19 بهمن ماه در زندان اوین درگذشت.

عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران روز شنبه درمورد دستگیری تعدادی از فعالان محیط زیستی اعلام کرد: 19 دی ماه سال جاری حسب گزارش کتبی یکی از نهادهای امنیتی که به دادسرای شهید مقدس ارجاع شده بود، به موجب دستورات قضایی و با آغاز تحقیقات مشخص شد، متهمان پرونده با هدایت افسران اطلاعاتی سیا و موساد ماموریت های سه گانه ای را شامل موضوعات زیست محیطی، نفوذ در جامعه علمی ایران و جمع آوری اطلاعات از اماکن حساس و حیاتی کشور از جمله پایگاه های موشکی کشور، دنبال می کرده اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 28 بهمن 96، کد مطلب: 82834337، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین