پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۷۰۱
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
اداراه کل پزشکی قانونی استان تهران اعلام کرد: از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه امسال 70هزار و 461نفر به دلیل آسیب های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی این استان مراجعه کردند .

شعار سال: در نه ماه این شمار مراجعه کننده به دلیل آسیب های ناشی از نزاع در مقایسه با مدت مشابه سال 95 با 70هزار و 552 نفر نه درصد کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش از کل مراجعه کنندگان به دلیل آسیب های ناشی از نزاع درسال گذشته 45 هزار و 101 نفر مرد و23هزار و 360نفرزن بوند. همچنین در آذرماه سال جاری، شش هزار و 230 مورد بر اثر نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان تهران مراجعه کردند.

در این گزارش پزشکی قانونی به مراجعه کنندگان نزاع توصیه کرده است که ظاهر خون آلود تاثیری در صدور نظریه کارشناسی توسط پزشکی قانونی ندارد، آنچه مبنای صدور نظریه کارشناسی در خصوص جراحات است، نوع جراحت و عمق آن است.

همچنین باید افزود که دیگر چیزی به نام طول درمان در پزشکی قانونی تعیین نمی‌شود و این هم یکی دیگر از باورهای نادرست به یادگار مانده از گذشته است. برای صدور نظریه کارشناسی در خصوص صدمات ناشی از نزاع توسط سازمان پزشکی قانونی ارائه معرفی نامه از مراجع قضایی و یا کلانتری الزامی است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 30 بهمن 96، کد مطلب: 82837460، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین