پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۲۳۵
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۲
آژانس فدرال مهاجرت که گرین کارت و شهروندی برای اتباع کشورهای خارجی صادر می‌کند، توصیف ایالات متحده به عنوان "کشوری برای مهاجران" را متوقف کرده است.

شعارسال: به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، مدیر آژانس فدرال مهاجرت آمریکا با ارسال نامه ای به کارکنان این آژانس اطلاع داده است در ماموریت های این آژانس بازنگری شده است. مهمترین بازنگری در ماموریت های این آژانس آن بوده است که آمریکا دیگر کشوری برای مهاجران نخواهد بود.

در بیانیه اولیه و اصلی آژانس مهاجرت آمریکا آمده است: آژانس مهاجرت آمریکا از قول و وعده ایالات متحده به عنوان یک کشور مهاجرپذیر حفاظت می کند، آن هم از طریق ارائه و تامین اطلاعات مفید و دقیق به مشتریان، اعطای خدمات شهروندی به مهاجران، بالا بردن سطح آگاهی و درک شهروندی و اطمینان یافتن از همگرایی سیستم مهاجرتی آمریکا.

اما نسخه جدید می گوید: سرویس مهاجرت و شهروندی آمریکا سیستم قانونی مهاجرت را اداره می کند، از همگرایی آن حفاظت می کند آن هم از طریق رسیدگی منصفانه و موثر به درخواست های مهاجرتی، این آژانس در عین حال از منافع مردم آمریکا حفاظت کرده و از این سرزمین و ارزش های آن نیز دفاع خواهد کرد.

فرانسیس سیسنا مدیر این آژانس که توسط دونالد ترامپ منصوب شده است، این بازنگری را یک بیانیه ساده توصیف کرده است که به روشنی نقش این آژانس در سیستم مهاجرت قانونی آمریکا توضیح می دهد.

البته آقای سیسنا به این مساله اشاره نکرده است که در بیانیه جدید آژانس مهاجرت آمریکا عبارت "کشور مهاجران" حذف شده است.

لئون رودریگز مدیر این آژانس در سال های 2014 تا 2017 میلادی نیز در این باره گفت: بازنگری در ماموریت آژانس مهاجرت آمریکا نشانگر یک داستان غم انگیز تاریخی است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4اسفند1396، کدخبر: 1664091: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین