پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۹۶۱
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به تعلیق فرمان مهاجرتی ترامپ از سوی برخی ایالات آمریکا، گفت: این مخالفت‌ها نشان از عدم پختگی طرح و متفق‌القولی دولتمردان آمریکا با ترامپ دارد.

شعارسال: علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار در خصوص تعلیق فرمان مهاجرتی ترامپ در مورد ایران و کشورهای دیگر از سوی قاضی فدرال هاوایی، گفت: تعلیق فرمان منع مهاجرتی ترامپ از سوی برخی از ایالات آمریکا نشان از عدم همراهی ایالات این کشور با موضع رئیس جمهور آمریکاست.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مخالفت ایالات آمریکا بر اساس منافع خود با فرمان ممنوعیت سفر به این کشور، عدم پختگی طرح را ثابت می‌کند ضمن آنکه نشان داد که ایالات آمریکا و دولتمردان آن درباره این فرمان متفق‌القول نیستند.

وی افزود: تعلیق فرمان منع مهاجرپذیری آمریکا از سوی برخی ایالات می‌تواند تصمیم ترامپ را خدشه ایجاد کند و علی‌رغم به تعویق انداختن اجرای این دستور، نحوه اجرای ممنوعیت سفر به آمریکا را مشکل‌دار کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: هرچند رئیس‌جمهور آمریکا مصمم به اجرای فرمان ممنوعیت سفر چند کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران به آمریکاست اما تعلیق آن از سوی برخی ایالات فرایند اجرا را با مشکل مواجه خواهد کرد.

قاضی فدرال هاوایی روز سه‌شنبه ۲۵ مهر نسخه تازه ممنوعیت مسافرتی ترامپ که محدودیت‌هایی برای صدور ویزای شهروندان ایران، لیبی، سومالی، سوریه، کره شمالی، یمن، ونزوئلا و چاد از ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) اعمال می کرد، تعلیق کرد. این سومین فرمان ترامپ بود که از روز چهارشنبه می‌بایست اجرایی شود./

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: 26 مهر 1396، کدخبر: 352812، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین