پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۸۶۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
رئیس جمهوری آمریکا در گفت‌وگوی جنجالی بر سر دیوار مرزی با مکزیک و روند اجرای قانون، برخی از مهاجران را «حیوان» خواند.

شعار سال: خبرگزاری فرانسه گزارش داد دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جمع جمهوری‌خواهانی از ایالت کالیفرنیا که به کاخ سفید آمده بودند، گفت: ما با مردمی سر و کار داریم که به کشورمان می‌آیند یا برای ورود تقلا می‌کنند. ما مردمی را از خارج از کشورمان جذب می‌کنیم. نمی‌توانید تصور کنید که این افراد چقدر بد هستند. این ها آدم نیستند. این ها حیوانند و ما آن ها را از خارج می‌گیریم.

این اظهارات ترامپ پس از سخنانی درباره مهاجران و قوانین موسوم به «شهرهای پناهگاه» و باند ام اس 13 مطرح شد. این باند مرکزش در ایالات متحده آمریکاست اما ریشه‌هایی در السالوادر دارد. ترامپ گاها اعضای این باند را وحشی و قاتل توصیف می‌کند.

این اظهارات ترامپ فورا از سوی دموکرات‌ها محکوم شد. جرد پلیس، یکی از اعضای کنگره آمریکا از ایالت کلورادو گفت: مهاجران انسان هستند نه حیوان نه مجرم نه قاچاقچی مواد مخدر و نه متجاوز، آن ها انسانند.

همچنین جری براون، فرماندار کالیفرنیا گفت: ترامپ درباره مهاجران دروغ می‌گوید. درباره جرم و جنایت دروغ می‌گوید و درباره قوانین کالیفرنیا هم دروغ می‌گوید. اینکه تعدادی سیاستمدار جمهوری خواه را جمع کنید تا سیاست‌های بی پایه او را تشویق کنند چیزی را تغییر نمی‌دهد ما به عنوان شهروندان پنجمین اقتصاد بزرگ در جهان تحت تاثیر چنین جوی قرار نمی‌گیریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق، تاریخ انتشار 27 اردیبهشت 97 ، کد مطلب: 856269، www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۸
0
0
ایشون خودش از حیواناتی هستند که به آمریکا مهاجرت کرده بودند ؛ نباید این را فراموش کنند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین