پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۸۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
دبیر جشنواره انسان سالم، غذای سالم از حضور شرکت‌های تولیدکننده غذای سالم از سراسر کشور در اصفهان خبر داد.

شعار سال: رضا هیبتی در نشست خبری دومین جشنواره انسان سالم، جامعه سالم و طبیعت پایدار غذای ناسالم را منشا اکثر بیماری ها در شرایط فعلی عنوان کرد و گفت: این موضوع باعث شده تا مردم نگرانی‌های خاص خود را داشته باشند و همیشه به دنبال این باشند که منبعی را برای تهیه غذای سالم جست و جو کنند، از همین رو شهرک سلامت برای شناسایی تأمین غذای سالم دست به کار شده است و جشنواره‌ای را تحت این عنوان برگزار می‌کند.

وی با بیان این که جشنواره سال گذشته استانی برگزار شد، تصریح کرد: امسال جشنواره به صورت ملی و کشوری برگزار خواهد شد و از شرکت‌هایی که توانستند در تهیه غذای سالم موفق باشند دعوت شده است تا محصولات خود را به مردم نشان دهند، البته شرکت‌های حاضر در جشنواره الزاماً همه شرکت‌های فعال در این زمینه نیستند و احتمالاً شرکت‌هایی نیز از حضور در این جشنواره بازمانده‌اند.

دبیر جشنواره انسان سالم، با بیان این که برگزاری سالانه این جشنواره تبدیل به نشان برتر برای شهر اصفهان خواهد شد، مطرح کرد: کشورهای توسعه‌یافته با تغییر سیاست‌های غذایی خود، سلامت شهروندان خود را نیز تضمین کرده‌اند و دولتمردان به خواص و مواد تشکیل‌دهنده هر ماده غذایی توجه جدی دارند و اهمیت این موضوع به قدری زیاد است که شعار از مزرعه تا سفره را به عنوان شعار سازمان بهداشت جهانی مطرح کرد.

هیبتی با بیان این که اهدافی برای جشنواره در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: بسیج و به کارگیری پویای همه امکانات در تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است، تلاش در راستای تحقق اهداف سند چشم‌انداز توسعه جهت دسترسی تمامی اقشار جامعه در تمام اوقات شبانه‌روز به غذای سالم برای داشتن زندگی سالم و پویا دومین هدف این جشنواره خواهد بود.

دبیر جشنواره انسان سالم، جامعه سالم و طبیعت پایدار در تشریح دیگر اهداف این جشنواره، توصیف کرد: شناسایی پتانسیل‌های کشور در حوزه محصولات سالم و سالم‌تر، معرفی بازار مطمئن به تولیدکنندگان این حوزه، ایجاد برند محصول سالم جهت سهولت در صادرات و برقراری ارتباط بین دانشگاه، تولیدکننده و مصرف‌کننده از دیگر اهداف این جشنواره خواهد بود.

هیبتی در پایان خاطرنشان کرد: 40 شرکت از سراسر کشور در این جشنواره حضور خواهند یافت، اگر فیلترهای مدنظرمان را اعمال نمی‌کردیم قطعاً برندهای دیگری هم حضور داشتند اما با توجه به اهمیت کیفیت برای ما اجازه حضور هر شرکتی را ندادیم، محصولات این شرکت‌ها نیز در آزمایشگاه‌های شهر اصفهان آزمایش شده‌ است.

به گزارش خبر فوری از اصفهان؛ دومین جشنواره انسان سالم، جامعه سالم و طبیعت پایدار از نهالی 11 اسفند در شهرک سلامت اصفهان واقع در خیابان سپهر جنب اتوبان آقابابایی برگزار می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری خبر فوری، تاریخ انتشار 7 اسفند 96، کد مطلب: 301618، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Switzerland
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
ایران یکی از برترین تولید کنندگان صنایع غذایی در جهان است ، محصولات حلال ایرانی در بسیاری از کشور های جهان من جمله کشورهای اروپایی مشتری های بسیاری دارد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین