پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۳۶۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱
مدیرعامل ستاد دیه گفت: یک هزار و 313 جشن گلریزان در سراسر کشور برگزار کرده‌ایم و در سال جاری هم سی‌امین جشن گلریزان را داشتیم.

شعار سال: اسدالله جولایی در آیین تجلیل از خیران و یاوران ستاد دیه استان اظهار داشت: هفت نفر عضو ستاد دیه استان کرمان هستند و برنامه‌ها را دنبال می‌کنند.

وی بیان داشت: امام رضا (ع) می‌فرمایند «اگر از نعمت‌بخش و صاحب نعمت تشکر نکنید از خداوند هم تشکر نکرده‌اید» و شهید لاجوردی در سال 69 ستاد دیه را بنیان‌گذاری کرد و از آن زمان تاکنون بیش از 110 هزار نفر از زندان‌ها آزاد شده‌اند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور ادامه داد: زندان برای آدم‌های خوب جای بدی است و لاجوردی که بدترین شکنجه‌ها را در زندان‌های رژیم طاغوت گذرانده بود می‌دانست افرادی که جرایم غیرعمد انجام داده‌اند و پول ندارند تا دیه دهند نباید در زندان گرفتار باشند.

جولایی اضافه کرد: یک هزار و 313 جشن گلریزان در سراسر کشور برگزار کرده‌ایم و در سال جاری هم سی‌امین جشن گلریزان را داشتیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی 313 میلیون تومان کمک کردند.

وی ابراز داشت: زندانی داریم که یک میلیارد و نیم میلیون تومان بدهی دیه به عات نقص عضو دارد و خسارت حادثه‌دیده باید بر اساس قانون توسط بیمه‌ها پرداخت شود.

جولایی تصریح کرد: 16 هزار کشته تصادفات در سال گذشته زیبنده ایران اسلامی نیست و در کجای دنیا این قدر به حوادث رانندگی بی‌توجه هستند و در نه ماهه سال جاری حدود 13 هزار نفر ایران بر اثر تصادفات رانندگی فوت کردند.

وی افزود: طی این سال‌ها 220 هزار هموطن ایرانی جان خود را در مسیر جاده‌ها از دست داده‌اند و با ارزیابی که از زندانیان تصادفات در سراسر کشور انجام دادیم به این آمار رسیدیم که 50 درصد آنها گواهی‌نامه رانندگی و 80 درصد هم بیمه‌نامه نداشتند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور تاکید کرد: اگر قانون بیمه اجباری نبود، امروز باید 300 هزار راننده در زندان‌ها داشته باشیم اما هم‌اکنون 400 راننده در زندان‌های سراسر کشور داریم.

جولایی یادآور شد: صادرکنندگان چک بلامحل بیشترین تعداد زندانیان جرایم غیرعمد در زندان‌های کشور هستند و امیدواریم چالش‌های کسب و کار و تولید و تجارت برطرف شود.

وی گفت: در سال گذشته برای آزادسازی نه هزار و 143 زندانی جرایم غیرعمد با بدهی بیش از 742 میلیارد تومان تلاش شده است و 272 میلیارد تومان گذشت داشته‌ایم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 9 اسفند 96، کد مطلب: 13961209000763، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
اگر تمام ثروتمندان به ضعفا کمک کنن هیچ فقیری تو این کشور باقی نمیمونه
ا.ف75
ناشناس
Netherlands
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
انشالله هرساله تعداد این جشن های خداپسند و انسانی بیشتر بشه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین