پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۵۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه سال ۹۷ سال رشد و پیشرفت برای این نیرو است، گفت: در سال آینده با الحاق چندین فروند یگان شناور سطحی و زیر سطحی شاهد افزایش توان تجهیزاتی نداجا خواهیم بود.

شعار سال: امیر دریادار خانزادی در جمع فرماندهان ارشد ناوگان جنوب نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اینکه سال ۹۷ سال رشد و پیشرفت برای این نیرو است گفت: در سال آینده با الحاق چندین فروند یگان شناور سطحی و زیر سطحی شاهد افزایش توان تجهیزاتی نداجا خواهیم بود.

طبق اعلام روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم گردهمایی فرماندهان ارشد قرارگاه مقدم و ناوگان جنوب این نیرو در بندرعباس گفت: بنابر تدبیر و رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) مبنی بر شب حمله‌ای فکر کردن و لزوم آمادگی لحظه‌ای برای مقابله با تهدیدات، هر یکان نظامی باید در وهله اول نسبت به آموزش و آمادگی نیروی انسانی تجهیزات و زیر ساخت‌ها اطمینان خاطر داشته باشد تا در مقاطع زمانی حساس عکس العمل لازم را نشان دهد.

وی افزود: فرمانده باید در زمان صلح، آمادگی کامل را کسب تا در شرایط بحران و سخت و در زمان جنگ تصمیمات موقع را اتخاذ کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش عادی شدن وجود مشکلات و نواقص برای یکان‌های تجهیزات محور را مانند سم مهلک توصیف و خاطرنشان کرد: توصیه اکید من به فرماندهان این است که هرگز دچار روزمرگی و عادت کردن به وجود مشکل و نقیصه در یکان تحت امرشان نشوند بلکه در نهایت تلاش و مجاهدت در راستای مرتفع ساختن معایب و نواقص گام بردارند.

دریادار خانزادی در ادامه، کسب تجربه از پیشکسوتان و عبرت از وقایع گذشته را مهمترین نکته برای کارکنان، مدیران و فرماندهان جوان بر شمرد و گفت: نیروی دریای ارتش به معنای واقعی کلمه یک نیروی تجهیزات محور است بر همین اساس استفاده از علم و دانش در راهبری یک یکان دریایی سیار مهم و ضروری بوده و همه ما مکلفیم در مسیر ارتقا دانش و به روز رسانی معلومات خود بکوشیم.

وی خدمت در یکان شناور را از مصادیق کار گروهی عنوان و اذعان داشت: همه مجموعه باید مانند یک چرخ دنده با هم حرکت کنند و لازمه این حرکت، متمرکز کردن توان و انرژی در راستای یک هدف واحد و شناخت این هدف است تا با هم افزایی تمام موانع پشت سر گذاشته شود.

فرمانده نیروی دریایی گفت: دریا یک محیط چند بعدی است و در آن با تجهیزات بسیار پیشرفته و سطح فناوری بالا، در عین حال یک محدوده بسیار وسیع مواجهیم، اما ذکر این نکته ضروری است که در این مواجهه و در این عرصه خطیر، صرفا داشتن تجهیزات کافی نبوده و نیروی انسانی متخصص و متعهد گره گشا خواهد بود بنابراین همه ما می‌بایست نسبت به فراهم آوردن زمینه برای تربیت نسل آینده نیروی دریایی ارتش از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

دریادار خانزادی در پایان با اشاره به اهمیت موقعیت ژئوپولیتیکی کشور مان افزود: جمهوری اسلامی ایران یک بازیگر مستقل در منطقه است و نیروی دریایی راهبردی ارتش هم به عنوان دست بلند دیپلماسی دفاعی کشور می‌تواند نقش ویژه‌ای ایفا کند که مظهر بارز این نقش، همایش بین المللی فرماندهان نیروی دریایی کشور‌های حاشیه اقیانوس هند (IONS) اوایل اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی کشورمان است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار 10اسفند 96، کدمطلب:401572، www.mizanonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
میشود گفت قوی ترین نیروی دریایی در منطقه غرب آسیا را داریم ، امیدواریم به همین پیشرفت های روز افزون خود روز به روز ادامه دهیم
ا.ح75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
خدارو شکر ارتش و سپاه امنیت فوق العاده ای رو برای کشور تامین کردن
خدا بهشون توفیق و سلامتی بده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین