پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۲۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به در پیش بودن عید نوروز، گفت: شهرداری باید نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر و متکدیان به شکل فوری اقدام عاجل کند.

شعارسال: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به در پیش بودن عید نوروز، گفت: شهرداری باید نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر و متکدیان به شکل فوری اقدام عاجل کند.

جاسم موسی‌پور ، با اشاره به آسیب ناشی از حضور معتادان متجاهر و متکدیان معتاد در سطح شهر به منظر شهری، اظهار کرد: با توجه به این‌که در آستانه عید نوروز هستیم، هم معاونت فرهنگی و هم معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز باید به شکل فوری نسبت به جمع‌آوری معتادان متجاهر و متکدیان معتاد از سطح شهر اقدام عاجل کند. حداقل در زمان عید نوروز و تعطیلات این افراد ساماندهی شده باشند.

وی همچنین حضور کودکان کار را از معضلات اساسی شهر اهواز دانست و تصریح کرد: کودکان کار، مشکل بزرگ اجتماعی اهواز است. انتظار می‌رود با همکاری بهزیستی، کمیته امداد و شهرداری و دیگر دستگاه‌های متولی، محلی برای نگهداری این کودکان که در واقع آسیب‌دیدگان اجتماعی هستند، مهیا شود.

این عضو شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: در صورتی که هر چه سریعتر به این معضل رسیدگی نشود، شاهد افزایش تبعات آن و همچنین حضور بیشتر کودکان کار خواهیم شد. بنابراین رسیدگی فوری به این معضل بسیار ضروری است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 14 اسفند 1396، کدخبر: 96121407510، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
باید ابتدا این عزیزان درمان شوند و برای انها یک زندگی اجتماعی مناسب ایجاد کرد تا بتوانند به زندگی.معمولی خود برگردند
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین