پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۴۵۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
اولین آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان، بزرگ‌ترین مصاحبه شغلی ایران، چهارشنبه در محل مصلای دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

شعار سال: اولین آزمون استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان، بزرگ‌ترین مصاحبه شغلی ایران، چهارشنبه در محل مصلای دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

این رویداد که از ماه‌ها پیش در سراسر کشور با بیش از صد هزار داوطلب شروع به کارکرده بود، اکنون بعد از برگزاری دو مرحله و هفت رویداد استانی با 10000 مصاحبه شغلی به نقطه نهایی خود رسیده است.

اولین آزمون ملی استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان با تکیه بر تجارب موفق داخلی و بین‌المللی طراحی گردیده است.

سنجش دانش‌ها و مهارت‌ها متناسب با ارزیابی و تحلیل نیاز بیش از 1000 شرکت ارزیابی می شود. اولین آزمون ملی استخدام شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان در 266 عنوان پرکاربرد شغلی برگزارشده است.

در این آزمون داوطلبان در هشت دسته شغلی ازجمله، اجرایی و فنی، بهداشت و درمان و مراقبت، خدماتی و رفاهی و آموزشی، طراحی و رسانه‌ای، بازاریابی و فروش، فناوری اطلاعات، مهندسی، مدیریت و مالی، حقوقی و اداری سنجیده خواهند شد.

پس از این مرحله، فرآیند معرفی داوطلبان پذیرفته‌شده به شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان آغاز خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 14 اسفند 96، کد مطلب: 671236، www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
خیلی خوبه بتونیم به صورت واقعی با استفاده از مصاحبه های علمی لیاقت اقفراد رو شناسایی کنیم تا هم سبب اشتغال بشیم و هم یک نیروی تازه نفس به شرکت های دانش بنیان تزریق کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین