پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۹۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
مدیرکل جهاد کشاورزی خوزستان گفت: تصمیم‌گیری در خصوص منع کشت برنج به عهده استانداران استان ها گذاشته شده است تا در مورد منابع برنامه‌ریزی کنند.

شعار سال: کیخسرو چنگلوایی ظهر امروز در رابطه با تصمیم وزارت نیرو مبنی بر ممنوعیت کشت برنج در استان‌ها، اظهار کرد: تصمیم‌گیری در خصوص این قضیه را به عهده استانداران استان‌ها گذاشته‌اند تا در مورد منابع برنامه‌ریزی کنند.

وی بابیان اینکه اخیراً دو بارندگی خوبی در استان رخ داد، افزود: به نظر من هنوز زود است که در این مورد تصمیمی گرفته شود و باید منتظر پایان سال آبی و اواخر فروردین بمانیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با تأکید بر اینکه برای عدم کشت برنج در خوزستان تاکنون هیچ‌گونه تصمیم استانی گرفته نشده است، گفت: امیدوار هستیم با توجه به اینکهخوزستان در فروردین‌ماه هم سابقه بارش باران دارد شاهد بارش در درون استان و بالادست باشیم.

چنگلوایی عنوان کرد: چنانچه در پایان سال و اوایل سال جدید باران داشته باشیم به‌طور حتم تصمیم‌گیری در مورد کاشت برنج و محصولات تابستانه تغییر می‌کند.

وی بیان کرد: به نظر من تا زمانی که وضعیت بارش مشخص نشده و سال آبی به پایان نرسیده است نباید در این مورد اظهارنظر کرد.

چنگلوایی بابیان اینکه شهروندان خوزستانی مسائل و مشکلات مختلفی را تحمل کردند، گفت: هنوز برداشت پائیز تمام نشده و نباید به مردم و کشاورزان برای کشت تابستانه استرس وارد کنیم.

رئیس جهاد کشاورزی استان خوزستان عنوان کرد: در سال گذشته تعداد 47 هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان زیر کشت برنج رفت و حدود 30 تا 35 هزار کشاورز برنج‌کار در سطح استان وجود دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 15 اسفند 96، کد مطلب: 13961215000639: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
با توجه به شرایط کم ابی در بسیاری از استانها باید بر روی محصولات کشت شده خیلی بیشتر دقت کرد
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین