پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۱۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
مدیرکل کتابخانه‌های استان قزوین با اشاره به برگزاری طرح ملی کتابخانه‌گردی در ۶ کتابخانه شاخص استان گفت: این طرح نقطه عطفی برای آشتی مردم و مسئولان با دنیای کتاب است.

شعارسال: مدیرکل کتابخانه‌های استان قزوین با اشاره به برگزاری طرح ملی کتابخانه‌گردی در ۶ کتابخانه شاخص استان گفت: این طرح نقطه عطفی برای آشتی مردم و مسئولان با دنیای کتاب است.

طرح ملی کتابخانه‌گردی هم‌زمان با سراسر کشور در کتابخانه امام خمینی(ره) قزوین با حضور مسئولان استانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

«رؤیا اسماعیلی» مدیرکل کتابخانه‌های استان قزوین در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: طرح ملی کتابخانه‌گردی هم‌زمان با سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌ها در سال ۱۳۸۲ در حال برگزاری است.

وی افزود: در این طرح می‌کوشیم مردم و مسئولان هر چه بیشتر با فضای کتابخانه‌ها و برنامه‌های آن آشنا شوند از این‌رو با دعوت از آن‌ها تلاش شد خدمات کتابخانه‌ها را تشریح کنیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: همچنین طی این روز عضویت علاقه‌مندان به کتاب در کتابخانه‌ها رایگان انجام می‌شود، از این‌رو متقاضیان تا ساعت ۱۹ می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌ها اقدام به ثبت‌نام یک‌ساله خود در کتابخانه کنند.

این مسئول ادامه داد: طرح ملی کتابخانه‌گردی به‌صورت هم‌زمان در ۶ کتابخانه شاخص استان در حال برگزاری است و می‌توان این روز را نقطه عطفی برای آشتی با دنیای کتاب عنوان کرد.

وی بابیان این‌که استقبال بسیار خوبی از این طرح در سطح کتابخانه‌های استان شد، گفت: ظرفیت‌های استان نشان از علاقه خوب مردم به کتاب دارد که جای تقدیر دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های استان قزوین خاطرنشان کرد: باید این روز را به‌تمامی حافظان فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی تبریک گفته و از آن‌ها برای ارتقاء جایگاه این عنصر مهم فرهنگی در جامعه مدد بخواهیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 19 اسفند 1396، کدخبر: 96121910114، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
سران مطالعه در ایرن هنوز نسبت به کشور های دیگر جهان بسیار پایین است ، در مدارس بنظرم یک کلاس کتاب خوانی مطالعه آزاد بهتره برای دانش آموزان در نظر گرفته بشه
ا.ح75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۵
0
0
آشتی مردم با کتاب و کتاب خوانی به این آسانی ها انجام نمیگیرد ؛ برنامه ریزی های بیشتری باید داشته باشیم
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین