پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۵۲۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
اکبر نوروزی برآورد کرد که حقوق اسفند ماه به همراه عیدی و پاداش بازنشستگان این صندوق تا اواخر هفته آینده به طور کامل واریز شود.

شعار سال: مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور خبرداده که پنجشنبه حقوق بهمن ماه همه بازنشستگان صندوق فولاد به حساب افراد ،واریز شده است.

اکبر نوروزی تعداد افراد تحت پوشش این صندوق در شرایط فعلی را 86 هزار نفرذکر کرد و رقم پرداختی ماهیانه صندوق بازنشستگی فولاد به آنها را 200 میلیارد تومان برشمرد.

وی، درعین حال برآورد کردکه حقوق اسفند ماه به همراه عیدی و پاداش بازنشستگان این صندوق تا اواخر هفته آینده به طور کامل واریز شود.

صندوق بازنشستگی فولاد ، درجریان بررسی لایحه برنامه ششم توسعه، با رای موافق نمایندگان مجلس شورای اسلامی به زیر مجموعه وزارت کار، رفاه و تامین اجتماعی انتقال یافت.

گفته می شود که میزان مطالبات معوق صندوق بازنشستگی فولاد ازدولت دستکم 30 هزار میلیارد تومان بوده که طبق برنامه ششم توسعه قرار شده که از ابتدای سال 97 و ظرف مدت سه سال این مقدار طلب از دولت با صندوق تسویه شود.

در شرایط فعلی، شرکت هایی چون خدمات عمومی فولاد، توسعه مرات کیش، معادن اسفندقه، صنعتی فروکروم بافت، فناوران صندوق بازنشستگی، سی و لکس کالا، صندوق سرمایه گذاری مشترک حافظ، خدمات بیمه ای حامی اعتماد آینده، سلامت بهداشت و درمان صنعت و معدن نوین، دخانیات ایران، سنگ آهن مرکزی ایران، ذغال سنگ کرمان، ذغال سنگ پروده طبس، فرآورده های نسوز آذر، الومینیوم ایران، فولاد خراسان، فولاد آلیاژی ایران، ذوب آهن اصفهان ، سایپا، بانک سامان و سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات در زمره شرکتهایی بوده که این صندوق در هریک از آن ها سهامدار است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری نود اقتصادی، تاریخ انتشار 17 اسفند 96، کد مطلب: 2111778، www.90eghtesadi.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
بالاخره حقوق این عزیزان هم به حساب هایشان واریز شد ؛ ولی نقدی که اینجا وارد هست اینه که این میزان حقوق با نرخ رو به رشد تورم در ایران سازگار نیست
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین