پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۳۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
درحالی کمتر از دو هفته از افتتاح رسمی بازارچه بوعلی در محوطه سرپل یخچال همدان می گذشت که عصر دیروز براثر وزش باد در همدان این بازارچه تخریب شد.

شعار سال: هفتم اسفند ماه سال جاری بازارچه موقت دستفروشان در محوطه سرپل یخچال باعنوانبازارچه محلی بوعلی با ظرفیت ۸۰ نفر افتتاح شد اما در کمتر از دو هفته باد اثری از این بازارچه برجای نگذاشت.

این بازارچه که با حضور مدیران شهرداری همدان و در یک مراسم رسمی افتتاح شد دیروز بر اثر وزش باد تخریب شد تا بار دیگر ثابت کند اقدامات عجولانه و بدون مطالعه نه تنها عایدی برای شهروندان همدان نخواهد داشت بلکه هدر رفتن بیت المال را رقم می زند.

طبق اعلام مسئولان خدمات شهری همدان، پس از تخریب این بازارچه عوامل شهرداری همدان باردیگر آن را دایر کرده اند اما بعید نیست سازه آن باردیگر بر اثر کوچکترین تغییر آب و هوایی همدان ازبین برود.

بر اساس اعلام مسئولان، شغل اصلی حدود ۴۰۰ نفر در شهر همدان دستفروشی است که بصورت دائمی در سطح شهر و خیابان های اصلی همدان مشغول فعالیت هستند.



شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 19 اسفند 96، کد مطلب: 4247506: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
بازار درست کردن با یه باد از بین رفت...این مسیولین ایا واقعا تلاش هم میکنن یا با مفهوم تلاش بیگانه اند؟
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
واقعا این خبر رو وقتی شنیدم نمیدونم گریه کنم یا بخنرم کمتر از دوهفته یه بازار رو باد برد؟ ینی چی
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین