پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۷۳۸
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
هفته جهانی آگاهی از مغز با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی اوایل اسفند ماه امسال درسطح کشور برگزار می شود.
شعار سال: هفته آگاهی از مغز یک رویداد سالانه است که از سال 1996 به طور رسمی در هفته سوم ماه مارس (اسفندماه) آغاز می شود و درسال 2014 در بیش از 55 کشور و در قالب 86 کمپین در نقاط جهان برگزار شد.
به منظور برگزاری هرچه بهتر این رویداد، نشست هم اندیشی با حضور مسوولان و نمایندگان سازمان ها، نهادها، انجمن های علمی و مراکز مردم نهاد(سمن ها)، برای ایجاد همکاری، هماهنگی و تشریک مساعی، در محل ستاد علوم و فن آوری های شناختی در تهران برگزار شد و ضمن ارائه پیشنهاداتی در خصوص نحوه برگزاری بهتر هفته آگاهی از مغز، بر ساده بودن فهم اطلاعات، استمرار تبلیغات، فعالیت های مستمر پژوهشی و بهره گیری از بخش های مختلف در حوزه های ستادی و اجرایی در سطح کشور تاکید شد.
در این نشست، محمدتقی جغتایی مشاور ارشد ستاد علوم شناختی در امر آموزش و ترویج اعلام کرد: با حمایت ها و برنامه ریزی های ستاد علوم شناختی، برنامه های متنوعی در حوزه مغز و آگاهی از مغز با هدف حفظ و ارتقای آن و افزایش دانش در جامعه تدوین و در حال اجرا است.
دکتر جغتایی افزود: هفته آگاهی از مغز امسال برای سومین بار متوالی در کشور برگزار خواهد شد تا ضمن ارایه آموزش ها و پرداختن به طرح های تحقیقاتی، زمینه شناسایی بیماری ها و اختلالات در حوزه های مغز بویژه در کودکان برای پیشگیری و درمان آن فراهم شود.
مشاور ارشد ستاد علوم شناختی یادآورشد: استفاده ازتمامی ظرفیت ها، امکانات و پتانسیل ها برای ارتقای فعالیت های مغزی و راه های گسترش دانش مغز از جمله سیاست های ستاد علوم شناختی است.
هفته آگاهی از مغز، با حمایت های ستاد علوم شناختی و همکاری مراکز و نهادها از چهارم تا دهم اسفندماه امسال در نقاط مختلف کشور برگزار می شود.
سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 3 بهمن 96، کد مطلب: 82805155، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین