پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۹۶
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
بازار انتخابات در این روزها شاهد بیشترین جوش و خروش ها و فراز و فرود ها است و به جرات می توان گفت بحث اصلی در تمام محافل اجتماعی این روزها دستخوش حدس و گمان ها و اخبار های داغ انتخاباتی است .

شعارسال: بازار انتخابات در این روزها شاهد بیشترین جوش و خروش ها و فراز و فرود ها است و به جرات می توان گفت بحث اصلی در تمام محافل اجتماعی این روزها دستخوش حدس و گمان ها و اخبار های داغ انتخاباتی است .

البته شهرستان گتوند از این قاعده نیز مستثنا نیست و حضور نمایندگان در مساجد و محافل عمومی و سخنرانی های آنها باعث شده است تا کمتر کسی توجهی به مسائلی غیر از مسائل انتخابات کند .

هرچه به روزهای آخر تبلیغات نزدیکتر می شویم نامزدهای انتخاباتی وعده های بیشتر و جدیدتری به مردم می دهند و به عبارتی می توان گفت آخرین برگه های برد خود را رو می کنند و گاهی داغی فضای انتخاباتی چنان شوری ایجاد می کند که باعث می شود افرادی وعده هایی بدهند که به هیچ وجه قابلیت عملی شدن ندارند .

در ادامه نتایج نظرسنجی مردمی راجع به اینکه ” اگر شما نماینده می شدید چه می کردید ؟ ” را ذکر می کنیم تا نامزد ها متوجه نیاز مردم شوند و وعده هایی درخور نیاز مردم بدهند ، که قطعا مردم این وعده ها را به طور دقیق بررسی خواهند کرد در صورت نداشتن پشتوانه دقیق عملیاتی ،آن وعده را وعده ای پوچ می خوانند .

اشتغال زایی مهمترین خواست مردم بخصوص جوانان است که البته تمام نمایندگان به نحوی بر این موضوع تاکید کرده اند ولی آنچه که مهم است برنامه های نمایندگان برای اشتغال زایی است که مردم باید با بصیرت این برنامه ها را رصد کنند و میزان عملیاتی و اجرایی بودن آن را بررسی کنند چرا که برنامه های زیادی ارائه می شود که بعضا تحت هیچ شرایطی قابلیت اجرا ندارند و می توان گفت هیچ پشتوانه ی علمی دقیقی برای آن وعده در نظر گرفته نشده است .

جذب سرمایه گذار ، میدان دادن به افراد عدالت محور ، توجه به نیاز های مردم ، استفاده از ظرفیت های بومی ، تاسیس کارخانه و توسعه ی صنایع از دیگر نیاز هایی است که مردم گتوند مطرح کرده اند .

البته برخی افراد نیز احداث جاده های ارتباطی با شهرها و استان های اطراف به هدف خارج کردن گتوند از بن بست را یکی از مهمترین نیاز های مردم و برنامه ای مهم برای پیشرفت مردم گتوند یاد کرده اند .

در این نظرسنجی برخی از مردم از نمایندگان خواستار توسعه ی اقتصادی با برنامه ریزی منطبق بر اقتصاد مقاومتی و توجه ویژه به کشاورزی با استفاده از متدهای جدید علمی بودند و این را تنها راه برون رفت از مشکلات موجود مطرح کرده بودند .

البته مسائلی چون عدم دخالت نماینده در انتخاب روسای ادارات ، وقت گذاشتن زیاد نماینده برای مردم ، دلسوز بودن و از جمله انتظارات مردم از نماینده ی جدید بود و می طلبد که نامزدهای انتخاباتی این مهم را در نظر بگیرند .

هرچند انتخابات در منطقه ی گتوند و شوشتر از حزب گرایی تبعیت زادی نمی کند ولی آنچه که مهم است برنامه های کلان احزاب است که با یک بررسی ساده می توان گفت شعار این دوره ی اصلاح طلبان با گرایشات صرفا سیاسی انتخاب شده است و شعار این دوره ی اصول گرایان با گرایش بر محوریت اقتصاد و اشتغال انتخاب شده است .

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گتوند نیوز- تاریخ انتشار: 3 اسفند 1394- www.gotvandnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین