پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۳۱
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
مدیرکل شیلات خوزستان اظهار کرد: سند توسعه چشم انداز، پتانسیل‌های شیلات استان را بهتر از گذشته معرفی می‌کند و از طریق این سند راه‌های افزایش بهره‌وری و خدمات سرمایه‌گذاری جدید را تعیین و معرفی خواهد کرد.

شعارسال: نبی‌الله خون میرزایی افزود: به صورت ویژه با انجام آموزش‌های مختلف، مکانیزه کردن و روش‌های دیگر به دنبال ارتقای کیفیت و افزایش عملکرد در واحد سطح برای ماهیان سردآبی و گرمآبی هستیم.

نبی الله خون میرزایی با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص حفظ گونه‌های با ارزش استان خوزستان تصریح کرد: با اقداماتی مانند رهاسازی بچه ماهی‌ها و ایجاد زیستگاه‌های مصنوعی به دنبال حفظ منابع هستیم اما در حال حاضر میزان صیدی که انجام می‌گیرد و روش‌های صید، به زیان منابع دریایی است.

وی گفت: به کمک مراکز تکثیر موجود، بچه ماهی‌های بومی را تکثیر کرده و سالانه آن‌ها را در منابع داخلی و دریاها رهاسازی می‌کنیم و این کار با هدف تقویت و حفظ ذخایر آبزیان انجام می‌شود.

مدیرکل شیلات خوزستان خاطر نشان کرد: زیستگاه‌های مصنوعی نیز در نوارهای ساحلی خلیج فارس ایجاد شده‌اند تا از این طریق به حفظ گونه‌های با ارزش آبزیان در استان کمک کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری بهمن شیر، تاریخ انتشار: 1اسفند1394، کدخبر: ....: www.bahmanshir.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین