پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۳۶۵
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰
مسئول برنامه سلامت نوروزی وزارت بهداشت ازکشف و معدوم سازى ٢٠ تن موادغذایى فاسد و تاریخ گذشته از ١٥ اسفند تاکنون خبر داد.

شعارسال: سیدرضا غلامی، مسئول برنامه سلامت نوروزی وزارت بهداشت با بیان اینکه برنامه سلامت نوروزى از ١٥ اسفند آغاز و تا ١٥ فروردین ادامه دارد، اظهار کرد: برنامه نظارت بر اماکن عمومى، تفرجگاه‌ها، رستوران‌هاى بین راهى، آب‌ آشامیدنى و ... در معاونت هاى بهداشتى دانشگاه هاى علوم پزشکى انجام مى شود.

وى ادامه داد: در روزهاى عادى و ساعات ادارى ٢٧٠٠ تیم بهداشتى (حدود ٦ هزار نفر) و در ساعت هاى غیر ادارى و تعطیلات از ساعت ٢ تا ٨ شب ١٢٤٠ تیم بهداشتى ٢ نفره نظارت بر بهداشت را انجام مى دهند.

غلامى افزود: اکیپ‌های بهداشتى در برخى شهر‌ها مانند مشهد مقدس، قم، شیراز، شهرهاى ساحلی شمالی و جنوبی و استان‌هایى که گردشگر بسیارى دارند در ساعت ٨ تا ١٢ شب به مکان‌هاى بهداشتى نظارت و سرکشى مى کنند.

٣٠٠ هزار بازرسى در برنامه سلامت نوروزى وزارت بهداشت

مسئول برنامه سلامت نوروزی وزارت بهداشت با بیان اینکه از ابتداى برنامه امسال ٣٠٠ هزار بازرسى بهداشتى انجام شده است، گفت: از این تعداد بازرسى بهداشتى، ٤٤٠٠ بازرسى اماکن و رستوران هاى بین راهى بوده است.

وى از معرفى ٨٠٠ مکان متخلف به مراجع قضایى خبر داد و گفت: از جمع ٣٠٠ هزار بازرسى، ٨ هزار مورد منجر به اعلام اخطار شده است همچنین ٦٣ اماکن متخلف تعطیل و پلمپ شده اند.

غلامى عنوان کرد: ١٠ هزار نمونه‌بردارى موادغذایى در سطح عرضه و در مجموع ٧٠ هزار بازرسى سنجش دما، بارمیکروبى سطوح و انگشت دست کارگران، کهنگى روغن، شورى غذا و pH نان با دستگاه پرتابل بهداشتى از ١٥ اسفند تاکنون انجام شده است.

رئیس اداره بهداشت مواد غذایی و اماکن عمومی وزارت بهداشت از کشف و معدوم سازى ٢٠ تن موادغذایى فاسد و تاریخ گذشته خبر داد و یادآور شد: افزون بر این در طول برنامه سلامت نوروزى سال ٩٧ حدود ٢٣٧ هزار کلرسنجى از شبکه آبرسانى شهرى و روستایى صورت گرفته است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 24اسفند1396 ، کدخبر: 6473051: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین