پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۶۱۱
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه‌های راه و شهرسازی در استان بوشهر تسریع شود.

شعار سال: حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری عصر پنجشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های روبنایی در شهر جدید عالیشهر بوشهر اظهار داشت: تلاش های خوبی برای توسعه زیرساخت‌ها در عالی‌شهر صورت گرفته و باید طرح‌های جدید نیز اجرا شود.

وی با اشاره به اینکه مردم عالی‌شهر نیازمند توسعه زیرساخت‌ها و روبناها هستند، اضافه کرد: باید طرح‌های خوبی به منظور بهبود فضای شهری عالی‌شهر و توسعه رفاه و آسایش در این شهر اجرا شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عالی‌شهر تا دستیابی به شاخص‌های مطلوب فاصله دارد، بیان کرد: زیرساخت‌های آموزشی، درمانی و بهداشتی در شهر عالیشهر باید ایجاد شود.

وی یکی از دغدغه‌های اهالی عالی‌شهر را بهبود وضعیت زیرساخت‌ها و توسعه امکانات دانست و خاطرنشان کرد: باید اجرای پروژه‌ها در عالی‌شهر با سرعت بهتر و بیشتری اجرا شوند.

خدری با بیان اینکه بهبود و امکانات در عالی‌شهر باعث مهاجرت مردم از شهرهای استان به عالی‌شهر می‌شود، ادامه داد: برخی از پروژه‌های راه و شهرسازی در استان بوشهر تعطیل هستند که باید اعتبارات مورد نیاز آنها تامین شود.

وی یکی از وظایف وزارت راه و شهرسازی را توسعه زیرساخت‌ها در شهر جدید عالیشهر دانست و تصریح کرد: در نشست با معاون وزیر راه نسبت به رایزنی برای تامین ماشین‌الات و قیر رایگان و اعتبارات تلاش خواهیم کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت آفتاب بوشهر، تاریخ 24 اسفند 96، کد مطلب: 3989: www.aftabeboushehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین