پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۶۷۶۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
محمدرضا یزدانی خرم، رئیس اسبق فدراسیون کشتی، ضمن انتقاد از استعفای رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی، راهکار خود درباره جلوگیری از تبعات رقابت نکردن با ورزشکاران اسرائیلی اعلام کرد.
شعارسال:محمدرضا یزدانی خرم، رئیس اسبق فدراسیون کشتی، ضمن انتقاد از استعفای رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی، راهکار خود درباره جلوگیری از تبعات رقابت نکردن با ورزشکاران اسرائیلی اعلام کرد.

یزدانی خرم  درباره حواشی به وجود آمده در فدراسیون کشتی و استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون گفت: متاسفم که ورزش اول کشتی به این حواشی دچار شده است و این موضوع به هیچ عنوان زیبنده کشتی نیست. من از خادم توقع داشتم بهتر از این عمل کند نه اینکه استعفا بدهد و بیشتر حواشی برای کشتی درست کند. در گذشته هم ما این مشکلات را داشتیم نه اینکه نداشته باشیم اما از راه های مختلف ورود می‌کردیم.

وی ادامه داد: رویارو نشدن ورزشکاران با اسراییل خط قرمز نظام ماست. ایران، اسراییل را به رسمیت نمی شناسد و به همین علت ورزشکارانش هم در هیچ مسابقه و تورنمنتی نباید با آنان روبه رو شوند.

یزدانی خرم افزود: اگر از ما سوال می کردند ما به آنها می گفتیم که چه کاری انجام دهند؛ البته نباید راهکارهای خودمان را لو بدیم تا دشمن از آنها مطلع شود.

رئیس سابق فدراسیون کشتی در واکنش به ادعاهای رسول خادم مبنی بر اینکه سیاسیون باید به این موضوع ورود کنند، اظهار کرد: این ها همه بهانه است. سیاسیون در این مورد کاری نمی توانند از پیش ببرند. ما اصل را قبول داریم چرا که رویارو نشدن با ورزشکاران رژیم صهیونیستی جزو اولویت‌های نظام ماست بنابراین باید شیوه جدیدی به کار بگیریم. استعفا دادن به هیچ عنوان پسندیده نیست و نباید خدمتی را که به نظام می‌کنیم، دریغ کنیم.

یزدانی خرم در ادامه عنوان کرد: مشکل ما داخلی است و متولیان ورزش مانند رئیس فدراسیون باید آن را حل کنند. نهایتا اینکه وقتی ما می خواهیم از تعلیق جلوگیری کنیم چند وزن را فدای ورزش کنیم تا خطری برای ورزش ایران به وجود نیاید. قبل از هر مسابقه ای حریفان در هر وزنی مشخص هستند و ما باید سیاست‌ کاری خودمان را مشخص کنیم و آنها را به این مسابقات اعزام نکنیم تا خطری هم به وجود نیاید و ورزش ما تعلیق نشود. ما که نباید همه چیز را زیر سوال ببریم. روبرو نشدن با ورزشکاران اسرائیلی یک اصل است و باید رعایت شود.

یزدانی خرم در پایان گفت: در گذشته هم وضع همین طور بود. در دوران مدیریت ما طی یک سال، چند کشتی‌گیر با صهیونیست‌ها هم گروه می‌شدند که موضوع را فیصله می‌دادیم اما امسال برای یک مسابقه چقدر حواشی به وجود آمد. این مسایل به هیچ عنوان زیبنده کشتی ایران نیست و باید هر چه سریعتر فیصله پیدا کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار 26اسفند96، کدخبر: 807598 ، www.pana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
یه راهکار ساده تر هم وجود دارد و آن این است که مثل آدم با این ها بازی کنیم و به این توجه نداشته باشیم که برای کدوم کشور هستند
ا.ح75
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
0
0
ما سر به مرگ دادیم ولی تن به ذلت ندادیم تحت هیچ و هیچ شرایطی راضی به رویارویی ورزشکارانمون با ورزشکارانه اسرائیل نیستیم
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین