پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۷۱۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: طبق معمول یک اصلاح در آئین نامه اتفاق افتاد و این تغییرات جزئی بوده است.

شعار سال: منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک وزارت علوم و معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده در جمع خبرنگاران در خصوص تغییرات آئین نامه بازنشستگی اعضای هیئت علمی توضیح داد: پیشنهاد اصلاحات جدی در تبصره‌های آئین نامه بازنشستگی داشتیم که این امر جزو آئین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی دانشگاه است و باید در هیئت‌های امنا مورد بررسی قرار می‌گرفت. طبق روال معمول این اصلاح در آئین نامه که به عهده هیئت امناست اتفاق افتاد و تغییرات جزئی در شفاف‌تر شدن قسمت نهایی آئین نامه درباره تاریخ و دوره‌های ماندگاری و سنوات است.

وی در خصوص شایعاتی مبنی بر استعفای رئیس دانشگاه علم و صنعت برای دریافت پاداش بالای بازنشستگی گفت: طبق معمول یک اصلاح در آئین نامه اتفاق افتاد و این تغییرات جزئی بوده است.

غلامی در ادامه درباره شورای عتف گفت: شورای عالی عتف طی این مدت مصوبات کلانی داشته که در قالب طرح‌های مصوب پیگیری می‌شود و گزارش آن‌ها ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: شورای عتف اخیرا جلساتی داشته که با تاخیر تشکیل می‌شده، اما ان شاالله در سال آینده این جلسات تشکیل و طرح‌های کلان نیز در آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وزیر علوم در پایان درباره مصاحبه برخی از اعضای هیئت علمی با شبکه‌های فارسی زبان خارجی توضیح داد: ما وارد زندگی خارج از دانشگاه اعضای هیئت علمی نمی‌شویم و این موضوع به بحث‌های اجتماعی مربوط می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ 26 اسفند 96، کد مطلب: 673747: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۱
0
0
اما باید شرایط و شخصیت اعضای هییت علمی شناخته بشن چون مثا یک استاد بی اعتماد نفس نمیتونه اعتماد به نفس لازم برای رشد کشور رو به دانشجو تزریق کنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین