پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۵۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
نماینده مردم تویسرکان در مجلس گفت: همگرایی ملی برای "حمایت از کالای ایرانی" در داخل کشور شکل گیرد.

شعار سال: محمد‌مهدی مفتح اظهار داشت: شعارهای سال‌های اخیر که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شده‌اند بر تلاش و کار مضاعف در حوزه اقتصاد و حمایت از تولید ملی و داخلی تاکید دارند. تکیه بر ظرفیت‌های اقتصاد داخلی و درون‌زا و افزایش سطح کمی و کیفی تولیدات داخلی از مهمترین مولفه‌های اقتصاد مقاومتی به شمار می‌روند که با حمایت از کالای ایرانی محقق می‌شوند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با اشاره به اینکه در شعار امسال مردم از نقش ویژه و بی‌بدیلی در تحقق اهداف مطلوب برخوردارند، تصریح کرد: روشن است که این مردم هستند که می‌توانند با حمایت فراگیر خود از کالاهای ایرانی و تولید ملی به کمک رونق و پویایی حوزه اقتصاد بیایند. اکنون تورم و بیکاری دو معضل آسیب‌رسان در حوزه اقتصاد کشور هستند که عموم مردم با حمایت قاطعانه خود از تولیدات ملی و کالاهای ایرانی می‌توانند از نقش آفرینی بی‌بدیلی در حل آن‌ها برخوردار باشند.

مفتح تاکید کرد: حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید در کانون توجهات مسئولان در رده‌های مختلف اجرایی و مدیریتی قرار بگیرد و یک همگرایی ملی برای حمایت از کالای ایرانی در داخل کشور شکل بگیرد. بدون تردید آینده اقتصاد ایران با مشارکت آگاهانه و حمایت‌های فراگیر ملت از تولیدات داخلی و کار و تلاش جهادی و مضاعف مسئولان کاملاً روشن و امید‌بخش است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 1 فروردین 97، کد مطلب: 1685511: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۶
0
0
باید سلبریتی ها به جای پرداختن به قضایای بی اساس به این مسیله مهم توجه کنن
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین