پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۷۶۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۹
مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: از ۱۵ اسفند ۹۶ تا پایان روز اول فروردین ۹۷، تعداد ۱۳۵۹۹ بازدید از مراکز و اماکن بین راهی انجام شده است.
شعارسال: رضا غلامی، اظهار داشت: از ابتدای فعالیت بازرسان بهداشت محیط وزارت بهداشت تا کنون ۷۸۸۴ مرکز و اماکن متخلف به مراجع قضائی معرفی شده و ۲۰۴۳ مرکز متخلف نیز تعطیل شده‌اند.

وی با اشاره به ۷۸۸۴ مورد بازرسی اکیپ‌های بهداشت محیط وزارت بهداشت با سایر دستگاه‌های اجرایی به ویژه تعزیرات حکومتی، افزود: در این مدت، ۵۸۹ تن مواد غذایی غیربهداشتی و فاسد معدوم شد.

مسئول برنامه سلامت نوروزی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت تعداد موارد کلرسنجی از آب آشامیدنی را ۲۶۴ هزار مورد عنوان کرد و گفت: در مدت یاد شده، ۱۶ هزار مورد نمونه برداری از مواد غذایی در سطح عرضه انجام و ۳۳ هزار مورد اخطار نواقص بحرانی و غیربحرانی صادر شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری دانشجو ، تاریخ انتشار: 2 فروردین 1397 ، کدخبر: 674581 ، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۴
0
0
یعنی این همه وقت خیلی از مردممون داشتن آشغال می خوردن و اینا تازه فهمیدن
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین