پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۵۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت آغاز سال جدید به دیدار نوروزی شهرام ناظری رفت و با او گفت‌وگو کرد. او همچنین از نمایشگاه آثار علی‌اکبر صادقی در موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کرد.

شعار سال: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت آغاز سال جدید به دیدار نوروزی شهرام ناظری رفت و با او گفت‌وگو کرد. او همچنین از نمایشگاه آثار علی‌اکبر صادقی در موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کرد.

سیدعباس صالحی در دیدار خود با شهرام ناظری - خواننده آواز ایرانی - گفت: نقش و تاثیر جنابعالی در معرفی آثار ادبیات کهن ایران همچون فردوسی، مولوی و حافظ قابل توجه و قدردانی است. آثار شما در حافظه بسیاری از ایرانیان ثبت شده و هر کدام از آن ها خاطراتی برای علاقه مندان به موسیقی خلق کرده است.

شهرام ناظری نیز در این دیدار که عصر ششم فروردین ماه انجام شد، گفت: جنابعالی نخستین وزیری هستید که به منزل من آمده و عید نوروز را تبریک گفته و این توجه شما برایم ارزشمند است و جای تشکر دارد.

این هنرمند پیشکسوت با اشاره به مشکلات موجود در عرصه هنر گفت: امیدوارم با حضور دکتر صالحی و تیم همکار ایشان شرایط به گونه ای شود که در آینده بخشی از این مشکلات رفع شده باشد .لازم است فرزانگان عرصه فرهنگ که افرادی چون مرحوم ایرج افشار و دکتر شفیعی کدکنی هستند بیشتر مورد توجه باشند؛ آن ها که درگذشته‌اند برای نسل جدید معرفی و آن ها که هنوز در قید حیات هستند بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

ناظری در بخشی دیگر از صحبت‌های خود بر توجه بیشتر به موسیقی مقامی ایران تاکید کرد و گفت: موسیقی نواحی ما ظرفیت بسیار بالایی دارد که باید از آن استفاده و پیشکسوتان موسیقی مقامی را حمایت کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر روز گذشته در جریان دیدارهای نوروزی خود با اهالی پیشکسوت فرهنگ، هنر و ادب با استاد محمدرضا حکیمی دیدار و گفت و گو کرد.

بازدید از نمایشگاه علی اکبر صادقی

به گزارش ایسنا، صالحی همچنین به همراه سید مجتبی حسینی - معاون امور هنری وزارت ارشاد - در آغاز سال جدید از نمایشگاه مروری بر زندگی و آثار علی اکبر صادقی در موزه هنرهای معاصر تهران بازدید کردند.

نمایشگاه مروری بر زندگی و آثار علی اکبر صادقی با بیش از ۲۰۰ اثر هنری از آثار نقاشی، نقاشی دیواری، مجسمه، طراحی، طراحی روی شیشه، تصویرسازی و نیز فیلم‌های پویانمایی از این هنرمند از هشتم بهمن ماه سال گذشته در موزه هنرهای معاصر تهران آغاز شده است و این نمایشگاه تا ۲۵ فروردین ماه ادامه دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار فروردین 97، کدمطلب:97010601190، www.isna.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۸
0
0
موزه های تهران بیشتر از گذشته نیاز به توجه دارند ؛ کشوری که یک کشور با فرهنگ غنی است نباید در موزه هایش جای سوزن انداختن باشد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین