پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۵۶
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳
نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون بیشترین حمایت‌ها را از بانوان داشته‌ام، گفت: حل مشکل بیمه قالیبافان زن و استخدام معلمان پیش دبستانی از جمله کارهایی بود که از طرف بنده برای حمایت بانوان انجام شد.

شعار سال: ارومیه نادر قاضی‌پور ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا شیرینی حضور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه را به تلخی تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی با پرداختن مبالغ هنگفت به کانال‌های ماهواره ضد انقلاب از قبیل بی.بی.سی و «من و تو»، قصد در تبلیغات علیه نظام را دارد و تمام تلاش خود را برای برپایی آشوب در کشور با استفاده از این رسانه‌ها به کار خواهد گرفت.

نماینده مردم ارومیه در مجلس ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای برهم زدن شیرینی حضور مردم انتخابات هفتم اسفندماه 20 میلیون دلار به رسانه‌های بیگانه پرداخت کرده‌اند که به وسیله آن حمله رسانه‌ای کنند.

وی با بیان اینکه بنده تاکنون از سه بانو در انتخابات مجلس شورای اسلامی حمایت کرده‌ام، افزود: یکی از این بانوان خانم جلودارزاده بود که در تهران به عنوان سومین نماینده راهی مجلس شورای اسلامی شد ولی متأسفانه رقیبان و بدخواهانم با انتخاب بخشی از سخنان و سانسور بخش دیگر آن، قصد تخریب چهره‌ام و وارونه جلوه دادن صحبت‌هایم به نفع خود دارند.

* تاکنون بیشترین حمایت‌ها را از بانوان داشته‌ام

قاضی‌پور با بیان اینکه تاکنون بیشترین حمایت‌ها را از بانوان داشته‌ام، گفت: حل مشکل بیمه قالیبافان زن و استخدام معلمان پیش دبستانی از جمله کارهایی بود که از طرف بنده برای حمایت بانوان انجام شد.

وی در خصوص صحبت‌های اخیرش که در شبکه‌های مجازی پخش شد و انتقادات زیادی در پی داشت، اذعان داشت: از کسانی که از حرف‌های بنده ناراحت شده‌اند، عذر خواهی کرده و تمام تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم ارومیه به کار خواهم گرفت.

قاضی‌پور با بیان اینکه آذربایجان غربی در چهار شاخص درآمد سرانه، بهداشت، اشتغال و سواد جزء استان‌های محروم کشور محسوب می‌شود، گفت: در تولید قند، سردخانه، مرغ‌داری‌ها و ... استان آذربایجان غربی جزء استان‌های پیشرو محسوب می‌شود و بنده تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت استان در چهار شاخصی که در آن محروم است را به کار خواهم گرفت و این مسأله از اولویت‌های کاری بنده تلقی می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 13 اسفند 1394، کد مطلب: - : آدرس سایت: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین