پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۵۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۵
«راجه فاروق حیدرخان» نخست وزیر کشمیر آزاد گفت: حضرت آیت الله العظمی سیستانی همان فردی است که عراق را از تجزیه نجات داد و فتوای مشهورش عراقی ها را متحد کرد.
شعارسال: راجه محمد فاروق که در دیدار هیاتی از عتبات عالیات کربلا در کشمیر سخن می گفت، اظهار کرد: دشمنان اسلام خیرخواه جهان اسلام نیستند. قتل و ویرانی هایی که داعشی ها در موصل و دیگر مناطق عراق نرتکب شدند، هیچ سنخیتی با دین اسلام ندارد.

فاروق با ابراز تاسف نسبت به رویدادهایی که در عراق رخ داد، افزود: جهان اسلام امروز در معرض خطر بزرگی قرار دارد و می بینیم که چگونه دشمنان اسلام برای تحریک درگیری ها میان کشورهای اسلامی تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام برای فتنه افکنی میان عربستان و ایران به عنوان دو کشور اسلامی بزرگ تلاش می کنند، بیان کرد:این فتوای حضرت آیت الله العظمی سیستانی بود که عراق را از ویرانی و نابودی نجات داد.

نخست وزیر کشمیر آزاد در ادامه سخنانش آزادسازی خاک عراق از لوث تروریست ها را به ملت عراق تبریک گفت و ضمن استقبال از حضور هیات عتبات عالیات کربلا در کشمیر و با استقبال از برگزاری جشنواره فرهنگی عتبات عالیات در این منطقه خاطرنشان کرد: تشرف به سرزمین امیرالمومنین علیه السلام، کربلای مقدس که سرزمین شهادت است، سعادت بزرگی برای من و کشمیر آزاد می باشد.

وی ادامه داد: عراق سرزمین پیامبران و صالحین و مدفن اهل بیت علیهم السلام است و این چیزی جز عنایت الهی نیست.

پنجمین جشنواره فرهنگی نسیم کربلا روز شنبه از سوی عتبه مقدس حسینی و عباسی در کشمیر افتتاح شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری شفقنا ، تاریخ انتشار: 7 فروردین 1397 ، کدخبر: 545832 ، www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۹
0
0
اگر آیت الله سیستانی نبود الان عراق هم نبود ؛ درایت ایشان و از جان گذشتگی شیعیان عراق ان کشور را نجات داد
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین