پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۸۶۶۷
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
وزیر جهاد کشاورزی گفت: متاسفانه در استان تهران با پدیده تغییر کاربری باغات روبرو هستیم.

شعار سال: محمود حجتی پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه سفر اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور به شهریار طی سخنانی گفت: متاسفانه در استان تهران با پدیده تغییر کاربری باغات روبرو هستیم.

وی سپس ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغ‌ها را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد:باید راه حلی برای جلوگیری از ساخت و سازها پیدا کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی سپس به بررسی راه های کاهش قیمت محصولات کشاورزی پرداخت و افزود: باتشکیل زنجیره‌های تولید و حذف دلال‌ها می‌توانیم قیمت تولیدات کشاورزی را پایین بیاوریم.

وی تاکید کرد: باید به بخش کشاورزی و بازار این بخش پایداری ببخشیم و بهسمت کشاورزی نوین برویم و از کشاورزی سنتی فاصله بگیریم.

حجتی با بیان این کهاقدامات خوبی درتأمین تجهیزات مکانیزاسیون در بخش کشاورزی صورت گرفته است، گفت: در پی گسترش مکانیزاسیون دستگاه ها و تجهیزات در بخش کشاورزی هستیم، باید در مصرف آب نیز صرفه جویی کنیم و این صرفه جویی از طریق تجهیز اراضی کشاورزی به آبیاری نوین میسر است.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: آبیاری نوینعلاوه بر کاهش مصرف آب، باعث کم شدن هزینه تولید و افزایش کیفیت محصولنیز خواهد شد.

وی در خصوص «حمایت از کالای ایرانی» نیز گفت: به دنبال تدابیری هستیم تا مازاد تولیدات کشاورزی در فصول مختلف سال در کشور صادرات شود، تا از این طریق از کشاورز ایرانی و کالای ایرانی حمایت شود.

بر اساس این گزارش،صبح سه شنبهآیین بهره برداری از طرح آبیاری تحت فشار اراضی کشاورزی ۲۰۵ هکتاری روستای «بادامک»شهریار و نیز سردخانه محصولات کشاورزی با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور،محمد حسین مقیمی استاندار تهرانمحمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی، محمد محمودی شاه نشین نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولین محلی برگزار شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 7 فروردین 97، کد مطلب: 4259052: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین