پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۰۰۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸
پروژه ۲۳۷ هزارهکتاری شبکه های جامع آبیاری غرب و شمال غرب کشور و طرح آبیاری دشت سیستان امسال به طور کامل بهره برداری می رسد.

شعار سال: معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت:در سال جاری، پروژه عظیم شبکه های جامع غرب و شمال غرب کشور در سطح ۲۳۷ هزارهکتار و طرح آبیاری دشت سیستان با منابع مالی تامین شده به طور کامل بهره برداری می رسد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، مهندس علیمراد اکبری در دیدار نوروزی با مدیران،مشاوران،کارشناسان و کارکنان این معاونت در کرج،سیاست وزارت جهاد کشاورزی را توسعه عمودی و جلوگیری از افزایش سطح زیرکشت عنوان کرد و افزود:با اتخاذ این سیاست سطح زیرکشت آبی کشور حدود ۲۵۰ هزارهکتار کاهش داشته و میزان تولیدات کشاورزی با استفاده از روش های بهزراعی و روش های نوین آبیاری علاوه بر صرفه جویی در مصرف آب، افزایش یافته است.

وی با تاکید بر ضرورت اصلاح ادبیات نادرست مصرف ۹۲ درصد آب در بخش کشاورزی،تصریح کرد:بر اساس محاسبات صورت گرفته،حداکثر ۶۵ درصد آب در بخش کشاورزی مصرف می شود.

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت:در سال ۹۷ پروژه عظیم شبکه های جامع غرب و شمال غرب کشور در سطح ۲۳۷ هزارهکتار و طرح آبیاری دشت سیستان با منابع مالی تامین شده به طور کامل بهره برداری می رسد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت اقتصاد آنلاین، تاریخ 14 فروردین 97، کد طلب: 261532: www.eghtesadonline.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۹
0
0
ما باید به سیستم های جاذب اب و حفظ کننده اب در خاک نیز در نار ابیاری نوین رو بیاریم تا با خشکسالی مقابله کنیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین