پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۷۸۹۰
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲
محمود حجتی در ادامه سفر خود به استان سیستان و بلوچستان عصر امروز از مزارع مجهز به سیستم آبیاری تحت فشار در شهرستان ایرانشهر بازدید کرد.

شعار سالمحمود حجتی در ادامه سفر خود به استان سیستان و بلوچستان عصر امروز از مزارع مجهز به سیستم آبیاری تحت فشار در شهرستان ایرانشهر بازدید کرد.

تاکنون ۶۴۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی ایرانشهر به سیستم آبیاری نوین تجهیز شده است که از این میزان ۲۴۳۹ هکتار به شیوه بارانی، ۲۶۵۱هکتار آبیاری قطره‌ای، ۱۱۲۰هکتار به روش تیپ و ۲۱۰ هکتار به شیوه کم فشار می باشد.

وزیر جهاد کشاورزی در سفر به ایرانشهر از وضعیت مرمت و بازسازی قنات چاه جمال نیز بازدید کرد.این قنات با اعتباری معادل ۱۱۰ میلیون تومان درحال مرمت و بازسازی است.

شهرستان ایرانشهر ۲۳۵ رشته قنات دارد که متوسط آبدهی هر رشته قنات در شرایط نرمال ۲۵ لیتر بر ثانیه و متوسط آبدهی فعلی حدود ۱۰ لیتر بر ثانیه است و براثر خشکسالی حدود ۶۰ درصد افت آبدهی دارد.

در این سفر،طرح نهال کاری و مراقبت جاده بمپور نیز مورد بازدید وزیر جهاد کشاورزی و هیات همراه قرار گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری وزارت جهاد کشاورزی ، تاریخ انتشار 7تیر 97، کدمطلب: 92754، www.maj.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین