پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۰۵۴
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۰
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: اعتبارات لازم برای اجرای طرح مصوب ۲۰ هزار هکتار سامانه‌های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان هر چه سریع‌تر پرداخت شود.

شعار سال: علی‌اکبر متقی فرد  در جلسه ستاد آبیاری تحت فشار که با حضور معاونان و مدیران سازمان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به وضعیت اعتبارات، طرح های آب و خاک با هماهنگی پیمانکاران و مجریان طرح در حال اجراست و به‌صورت تعهدی اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: روش اجرای طرح‌های آبیاری به صورت خود اجرایی-نظارتی انجام می‌شود.

متقی‌فرد با اشاره به تعامل سه‌جانبه در اجرای سامانه آبیاری نوین تصریح کرد: در این طرح جهاد کشاورزی، پیمانکاران و سازمان همیاری شهرداری بصورت سه جانبه اقدام به اجرای طرح‌های نوین آبیاری خواهند کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تاکید کرد : باید تلاش شود تا با توجه به اعتبارات تخصیص داده شده در اسرع وقت نسبت به اجرای طرح‌های نوین آبیاری اقدام کرد.

متقی فرد با بیان اهمیت تعامل بین دستگاه‌های اجرایی استان قزوین در راستای استفاده بهینه از منابع آبی گفت: با تعامل، همکاری و تلاش مضاعف می‌توان تعهد 20 هزار هکتاری را اجرا کرد تا شرایط برای اجرای طرح‌های دیگر آب و خاک در آینده فراهم شود.

وی ابراز امیدواری کرد: اعتبارات لازم برای اجرای طرح مصوب 20 هزار هکتار سامانه‌های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان هر چه سریع‌تر پرداخت شود.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کد مطلب: 1283234:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین